پانا گزارش می دهد:

تجمع تعدادی از مشتریان سایپا نسبت به تخلف یکی از نمایندگی ها روبروی بورس

خبرگزای پانا: از صبح امروز چند ده نفر از مشتریان شرکت سایپا که بهمن ماه سال گذشته اقدام به پیش خرید خودرو از یکی از نمایندگی های مجاز شرکت سایپا کرده اند در اعتراض به متواری شدن و عدم پاسخگویی این شرکت به تعهدات نمایندگی مجاز در جلوی ساختمان بورس تهران تجمع کردند .

کد مطلب: ۱۶۱۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا ، معترضان در جلوی ساختمان بورس تهران مدعی هستند که از بهمن سال گذشته بیش از صدها میلیون تومان برای خرید خودرو به این شرکت پرداخته کرده اند اما با متواری شدن این نمایندگی شرکت سایپا پاسخگوی این متقاضیان نیست .

شرکت سایپا پاسخگوی تعهدات نمایندگی همدان نیست


تجمع کنندگان که تعداد آنها به چند ده نفر می رسد معتقدند هیچ نمایندگی مجازی بدون اخذ مجوز از این شرکت قادر به فعالیت نیست و در پاسخگویی به تعهدات این مشتریان باید شرکت سایپا پاسخگو باشد و وعده دادن به جلب و دستگیری مدیر این نمایندگی که در شهر همدان قرار دارد نمی تواند حقوق از دست رفته آنها را جبران کند .


معترضان می گویند؛ تاریخ تحویل خودروهای پیش فروش شده از ابتدای سال جاری بوده اما با گذشت بیش از 8 ماه از ابتدای سال جاری هیچ یک از مشتریان خودروهای پیش خریداری شده را تحویل نگرفته اند و این شرکت نیز پاسخگوی مشتریان نیست .

یکی دیگر از معترضان مدعی شد مبلغ 200 میلیون تومان در بهمن سال قبل پرداخت کرده است ولی تاکنون حتی یک خودرو تحویل نگرفته است.

گزارش تصویری این تجمع را اینجا مشاهده کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار