حل مشکلات بهداشتی درمانی فیروزکوه ;واقعیت یا رویا ؟

خبرگزاری پانا: احمدرضا فرسار معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی٬ از شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام خمینی(ره) بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۵۹۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا٬ در بازدیدی که در 12 آذر ماه 92 با حضور احمدرضا فرسار معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی٬ حمیدرضا مشهدی عباسی از شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام خمینی به عمل آمد٬ مشکلات و مسائل بهداشتی و خدمات درمانی مد نظر قرار گرفت و به بررسی و پیگیری آن پرداختند.

در این بازدید کارکنان و بیماران حاضر در بیمارستان به بیان مشکلات خود در بیمارستان اعم از: نبود امکانات مورد نیاز مسافران منطقه توریستی تنگه واشی از قبیل مسجد و سرویس بهداشتی و نبود دور برگردان رو به روی بیمارستان و زیبا سازی و نظافت فضای بیرونی بیمارستان و نظافت محوطه داخلی بیمارستان نبود شکسته بند و فقدان دستگاه رادیولوژی و سونوگرافی به صورت همه روزه پرداختند.

فریبا ملاجعفری٬ سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه در این راستا اظهار کرد: به دلیل فرسودگی بافت ساختمان های اداری و مالی و پانسیون پزشکان و امکانات تعاونی و رفاهی ساختمان های مذکور مستلزم تخریب هستند که در صورت تامین بودجه مربوطه این پروژه عملی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اقلیت پزشکان شهرستان مقیم منطقه نبوده و اکثر افراد برای انجام تعهدات شغلی خود به دولت به شهرستان آمده تا پایان کار خود می مانند و به محض قرار مقرر شده منطقه ترک می کنند. این یکی از مشکلات عدیده شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه است.

وی افزود: به دلیل عدم عریض بودن خیابان پاسداران شهرستان مشکلات عبور و مرور آمبولانس ها را داریم که باعث دیر رسیدن خدمات به شهروندان می شود. که خواستار اقدامات در این باره هستیم.

احمدرضا فرسار در این بازدید از شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه٬ بیمارستان امام خمینی (ره) و شبکه بهداشت روستای هرانده دیدن کرد و مشکلات و مسائل را حضورا بررسی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار