با درایت وتوانمندی پلیس فتای نیشابور:

کلاهبردار اینترنتی دستگیر شد.

خبرگزاری پانا : سرپرست فرمانده‌ی انتظامی نیشابور از دستگیری فردی که به بهانه‌ی فروش گوشی تلفن همراه از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبرداد.

کد مطلب: ۱۵۹۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سرهنگ «سیدحسن حسینی» با بیان این خبر،افزود: در پی شکایت زنی جوان مبنی بر کلاهبرداری از او در قالب خرید اینترنتی گوشی تلفن همراه موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.


وی گفت: در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد که فرد کلاهبردار از طریق ارسال ایمیل به خریدار نظرش را در خصوص خرید یک دستگاه گوشی تلفن همراه جلب کرده و مبلغ 750 هزار تومان را به شماره حسابی که فرد کلاهبردار اعلام و واریز کرده است اما پس از آن گوشی به نشانی‌اش ارسال نشده و فرد متخلف تلفن همراهش را هم پاسخ نمی‌داده است.

سرپرست فرمانده‌ی انتظامی نیشابور اظهار کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده با به‌دست آوردن این اطلاعات و تحقیقات گسترده توانستند دارنده‌ی شماره حساب را که یک موبایل‌فروشی در شهر نیشابور داشت، شناسایی کنند.

حسینی تصریح کرد: با مراجعه ماموران به محل در بازجویی‌ها از متصدی موبایل‌فروشی مشخص شد که جوانی برای خرید گوشی شماره حسابش را گرفته و پس از واریز شدن مبلغ به حسابش گوشی را از او دریافت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ماموران با به دست آوردن این اطلاعات تحقیقات ویژه خود را آغاز و سرانجام با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند. متهم پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار