باراک اوباما: به‌زودی یک زن رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود/ میشل اوباما: اعتقادی به استفاده جوانان از فیس‌

خبرگزاری پانا:همسر رئیس‌جمهور آمریکا در یک برنامه تلویزیونی با حضور «باراک اوباما» اعلام کرد اعتقادی به استفاده جوانان به ویژه دخترانش از فیس‌بوک ندارد. اوباما نیز گفت: به زودی یک زن رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۸۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا،«باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا به همراه «میشل اوباما» همسرش، در یک برنامه تلویزیونی شبکه «ای بی سی» حضور پیدا کردند.

«باراک اوباما» در این برنامه تلویزیونی در خصوص استفاده فرزندانش از فیس‌بوک گفت که دختر بزرگش که 15 سال دارد دسترسی محدودی به فیس‌بوک دارد و دختر کوچکترش که 12 سال بیشتر ندارد به اندازه کافی بزرگ نشده که بتواند از فیس‌بوک استفاده کند.

میشل اوباما درباره استفاده از فیس‌بوک گفت: من هنوز هم اعتقاد راسخی به استفاده از فیس‌بوک برای جوانان ندارم، به ویژه برای آنها (دخترانش) زیرا آنها در معرض دید عموم هستند. برخی از چرندیاتی هستند که آنها نباید ببینند و بخشی از آن باشند، بنابراین ما تلاش می‌کنیم تا آنها در مقابل اظهارنظر بیش از اندازه عموم محافظت کنیم.

در این مصاحبه تلویزیونی در حالیکه بانوی اول آمریکا در خصوص اینکه رئیس‌جمهور کشورش باشد ابراز بی‌تمایلی کرد، باراک اوباما ابراز کرد که به طور قطع همسرش می‌تواند رئیس‌جمهور باشد و گفت: تردیدی وجود ندارد که یک زن به زودی بعنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: ما کارکنان زن فوق‌العاده‌ای در سراسر کشور داریم و تردیدی نیست که به زودی، ما یک رئیس‌جمهور زن خواهیم داشت که کار فوق‌العاده‌ای انجام خواهد داد.

منبع : فارس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار