ستاد کنکور آموزش و پرورش شهرستان فارسان تشکیل جلسه داد

خبرگزاری پانا:اعضای ستاد کنکور آموزش و پرورش شهرستان فارسان در راستای کیفیت بخشی آموزشی و بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل مربوط به ارتقای کنکور در اتاق فکر اداره تشکیل جلسه دادند.

کد مطلب: ۱۵۷۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، نشست ستاد کنکور شهرستان فارسان با حضورشهرداران شهرستان ، مدیر، معاون ، کارشناسان آموزش متوسطه و مدیران مدارس متوسطه برگزار گردید.

در این نشست "اسکندری "، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فارسان، طی سخنانی موفقیت های داوطلبان آزمون سراسری استان را در کنکور سال گذشته مرهون تلاشها و زحمات دبیران و کلیه عوامل اجرایی آموزش و پرورش دانست و نسبت به برنامه ریزی مطلوب آموزشی در مدارس و ارائه مشاوره در طول سال تحصیلی برای حفظ و ارتقای جایگاه فعلی شهرستان تأکید کرد.

گفتنی است معرفی دو تا سه پایگاه به تفکیک جنسیت به منظور کاهش هزینه دانش آموزان جهت شرکت در کلاس های آمادگی کنکور ، معرفی دبیران مستعد و توانمند جهت حضور در کلاس کنکور توسط مدارس ، حمایت مالی شهرداران د ر حد توان مالی خود از مدارس و مراکز پیش دانشگاهی و معرفی دو مرکز شبانه روزی برای دانش آموزان علاقه مند به مطالعه در زمان تعطیلات از مهم ترین مصوبات این جلسه بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار