رئیس شورای شهر خمین تاکید کرد:

درایت و استفاده از خرد جمعی گامی موثر در توسعه عمران و آبادانی

خبرگزاری پانا: رئیس شورای شهر خمین با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید با همکاری، هماهنگی و تعامل جهت بررسی مسائل و رفع تنگناها اقدام نمایند تاکید کرد: همفکری، درایت و استفاده از خرد جمعی گامی موثر در توسعه عمران و آبادانی است.

کد مطلب: ۱۵۵۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد

پروانه رو در گفت و گو با خبرنگار پانا، با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن بررسی لایحه عوارض سال 93افزود: در خصوص لایحه عوارض محلی باید گفت پیشنهادات شهرداری قبل از پایان آبان ماه به شورای شهر ارسال و شورا با توجه به اختیارات بند 16 ماده 71 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور به بررسی پیشنهادات پرداخت.

وی ادامه داد: پس از بررسی و با در نظر گرفتن مسائل اقتصادی و سیاست های عمومی دولت که هر ساله از طرف وزارت کشور ابلاغ می شود نسبت به تصویب عوارض محلی اقدام و قبل از نیمه بهمن ماه جهت تایید نهایی به استانداری ارسال می شود.

رئیس شورای شهر خمین اظهار داشت: این لایحه پس از بررسی و تایید نهایی توسط استانداری با اعلام عمومی برای سال بعد قابل وصول خواهد بود.

پروانه رو بیان داشت: شورای شهرستان خمین متشکل از 5 نفر شامل یک نفر نماینده شورای بخش کمره، یک نفر شورای بخش مرکزی، یک نفر شورای شهر قورچی باشی و دو نفر از شورای شهر خمین می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار