هادی ساعی بازیگر شد /امین حیایی همبازی قهرمان المپیک شد

خبرگزاری پانا: مروارید‌های خلیج فارس بازدید سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید وامور ایثارگران از پشت صحنه فیلم سینمایی مرواریدهای خلیج فارس و اشاره به بازی هادی ساعی قهرمان جهان و المپیک که برای اولین بار جلوی دوربین یک فیلم سینمایی ظاهر می شود.

کد مطلب: ۱۵۴۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، سردار انصاری در دیدار عوامل تولید این فیلم و پرسنل نیروی دریایی، طی سخنانی ضمن گرامی داشت هفته بسیج و روز نیروی دریایی،هدف از تولید این فیلم را توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در قالب هنر دانست و گفت: هنر زبان گویای امروز برای رساندن پیام حماسه سازان دفاع مقدس به آحاد مردم است و ما تلاش می کنیم این پیام را برای درس آموزی به رخ تاریخ بکشیم تا آیندگان از آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: به دلیل این که در گذشته اغلب فیلم های دفاع مقدس در حوزه نیروی زمینی قرار داشت، بنیاد شهید تصمیم گرفت پس از سریال شوق پرواز که تمرکز آن بر روی شهدای نیروی هوایی بود، این بار به زندگی شهدایی که در دریا حماسه های جاودانه ای را برای نظام خلق کردند بپردازد. به همین دلیل تولید فیلم سینمایی مروارید های خلیج فارس که حماسه ی ناوچه جوشن را در خلیج همیشه فارس روایت می کند در دستور کار گرفت.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تقدیر و تشکر از امیر سیاری فرمانده نداجا از اداره عقیدتی سیاسی ارتش، امیر حکیمی و ناخدا یکم رضایی حداد فرماندهان سابق و کنونی منطقه چهارم، امیر حسنی مقدم فرمانده مرکز آموزشی تخصصی رشت و پرسنل خدوم و زحمتکش منطقه چهارم نداجا که از ابتدای پروژه کاملا با عوامل تولید، همکاری و از آنها پشتیبانی کرده اند نیز تشکر کرد و عنوان داشت: بدون این همکاری صمیمانه بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و پرسنل غیور منطقه چهارم نیروی دریایی تولید این فیلم سینمایی که انصافا کار سختی بود به ثمر نمی رسید و انشاالله این همکاری در آینده نیز تداوم خواهد داشت.

انصاری ضمن تشکر از کلیه عوامل تولید و بازیگران این فیلم سینمایی با اشاره به بازی مسلط و روان هادی ساعی قهرمان جهان و المپیک که برای اولین بار جلوی دوربین یک فیلم سینمایی ظاهر می شود، گفت: ساعی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است و به گفتۀ خودش، ایفای این نقش ادای دینی به بزرگ مردان دفاع مقدس بوده است و انشاالله مورد توجه مردم عزیزمان قرار خواهد گرفت.

انصاری گفت: بنیاد شهید و نیروی دریایی تلاش کرده اند که با هزینه ای بسیار کمتر از فیلم های فاخر این پروژۀ ملی را تولید کنند و ما فاخر بودن را در یک اثر هنری هزینه های سنگین صرف کردن برای آن اثر نمی دانیم بلکه برای ما جذب مخاطب در کنار محتوا و مفهوم ارزشی و طرح هنرمندانۀ آن اهمیت دارد.

انصاری اضافه کرد: که بنیاد شهید بعد از این پروژه، تولید مستند شهید مهدوی که با موشک دوش پرتاب در نبردی مستقیم هلیکوپتر آمریکایی ها را ساقط نمود را شروع خواهد کرد و به تصویر کشیدن حماسه سازان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله عملیات های سری اسکله های الامیه و البکر را در دستور کار خود دارد.

حجةالاسلام والمسلمین مازنی معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، امیر رضایی حداد فرماندۀ منطقۀ چهارم نداجا، حیدری مدیر عامل موسسۀ فرهنگی هنری شاهد و تهیه کنندۀ فیلم سینمایی مروارید های خلیج فارس، حسینی مدیر کل ادارۀ هنری نمایشی بنیاد شهید و اسماعیلی مدیر کل بنیاد شهید استان گیلان سردار انصاری را در این بازدید همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار