مجری بی بی سی در ژنو بار دیگر سوژه شد!

خبرگزاری پانا:کسری ناجی، خبرنگاری بود که از محل مذاکرات هسته ای ایران و ۵+۱، یعنی هتل اینترکنتیننتال اخبار را مخابره می کرد.

کد مطلب: ۱۵۴۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، شب گذشته برای کاربران فعال توییتر و فیس بوک دست کمی از شب انتخابات ریاست جمهوری نداشت. آنها تا صبح اخبار لحظه به لحظه را از رسانه های مختلف داخلی و خارجی پیگیری می کردند؛ از فارس گرفته تا بی بی سی.

در این میان بی بی سی باز هم مانند سری های قبل دستمایه تمسخر کاربران توئیتری قرار گرفت. از شبکه بی بی سی فارسی، کسری ناجی، خبرنگاری بود که از محل مذاکرات هسته ای ایران و ۵+۱، یعنی هتل اینترکنتیننتال اخبار را مخابره می کرد. شب گذشته درحالیکه امیدها نسبت به توافق هسته ای افزایش یافته بود، ناگهان کسری ناجی، مجری بی بی سی مدعی شد که به نظر نمی رسد که توافقی حاصل شود. همین جمله او کافی بود تا کاربران باهوش توییتر بی بی سی فارسی و کارمندانش را به استهزا بگیرند. البته بی بی سی فارسی تنها در این مورد سعی در القای ناامیدی نداشت. این بنگاه خبرپراکنی، تنها توییت های ناامیدانه کاربران را پخش می کرد که البته تعداد آنها در مقابل سایر نظرات بسیار کم بود.

کاربری با نام متی نوشته است: کسری ناجی هنوزم نمیخواد زیر بار بره !

کاربری دیگر با نام آریو نیز توییت کرده است: اینقد که هیچ خبری از مذاکرات درز نکرده مجری بی بی سی از کسری ناجی می پرسه حست چیه کسری! کار به حس وشهود و رمالی کشیده دیگه.

آرش کاربر دیگری است که مجری بی بی سی را تمسخر می کند: فکر کنم ۱+۵ را هم راضی کنند ، برای راضی کردن کسری ناجی هم باید یک نشست با ایشون بذارن.

امیر حسین این جمله را توییت کرده است: کسری ناجی داره رسما نشون میده که منافعش به دمبِ نتانیابو گره خورده.

ترانه نیز بعد از اعلام خبر کسری ناجی مبنی بر عدم توافق هسته ای می نویسد: کسری ناجی و جدی نگیرین بابا خوابش میاد یه چیزی میگه.

سوژه سیگار و حاشیه هایی مثل صندلی های خالی که توسط مجری بی بی سی انتخاب شده بود نیز بازخوردهای طنز زیادی داشت: کسری ناجی گیر داده که بعضیا سیگار میکشن ول کنم نیس :))
یکی دیگر از کابران نیز نوشته است: کسری ناجی همچنان نگران سرنوشت صندلی‌هاست. :)))

«کسری ناجی هنوزم داره گزارش از فضای اطراف میده تعداد میز تعداد خبر نگار ها و پایه دوربین ها»

امیر قربانی نیز این جمله را توییت کرده است: کسری ناجی از ژنو (یک روز بعد) : به دلایلی نامعلوم دیگه کسی نیست اینجا. دربونِ هتل می‌گفت مذاکرات مثبت بوده ولی ما هنوز مطمئن نیستیم.

راوی کاربری است که خیلی صریح بی بی سی را مورد انتقاد قرار می دهد: یک بار دیگه تاکید کنم بی بی سی دیشب خیلی غلط زیادی کرد مخصوصا وقتی کسری ناجی گفت توافق حاصل نمیشه.

منبع: افکار نیوز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار