پیام استاندار بوشهر به مناسبت هفته بسیج

خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر گفت: مکتب بسیج که برگرفته از مکتب عاشورای حسینی است جهان اسلام را در نوردیده است.

کد مطلب: ۱۵۴۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، متن پیام به شرح ذیل است :

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم پنجم آذرماه سالروز تشكیل بسیج مستضعفان یادآور رشادت مجاهدانی است كه ایثار، اخلاص و فداكاری و عشق به اسلام و انقلاب را در هم آمیختند و با بهره گیری از پیام‌ عاشورا به عنوان محل تجلی عشق و معرفت الهی، از اسلام و انقلاب اسلامی صیانت كردند.
بسیج شجره طیبه‌ای است که امام خمینی(ره) در 5 آذر 1358 برای دفاع از انقلاب و دستاورد های آن، این نهاد مقدس را بنیان نهادند و به تعبیر امام(ره) مدرسه عشق شد .
بسیج به تعبیر رهبر فرزانه حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای یک پدیده بی سابقه‌ای است که خدمات ارزشمند و با کیفیتی به جامعه مسلمین ارائه می‌کند.
این نهاد مقدس که به عنوان مکتب انسان ساز تبدیل شده است امروز شعاع عملکردی آن گسترش یافته است بگونه‌ای که جهان اسلام را درنوردیده وازآموزه‌‌های آن در جهان بشریت استفاده می‌شود.
مکتب انسان ساز بسیج در تمام زمان ها و مکان ها الگویی برای ملت های آزاده جهان است و نهضت های آزادی بخش دنیا با تأسی از آن و با پیروی از ولایت در مقابل استکبار قد علم کرده و به سمت افق های آزادی و افتخار گام برمی دارند .
بسیج امروز به شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری تبدیل شده است كه شكوفه های آن را در بیداری جهان اسلام به درستی می توان به تماشا نشست.
هفته بسیج، هفته بزرگداشت رشادت ها و جان‏فشانی‏هایى است كه براى سربلندى این سرزمین صورت گرفته است.
اینجانب با گرامیداشت هفته بسیج و تبریك آن به همه بسیجیان سرافراز و عاشق ولایت، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام، در راستای آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو رهبری داهیانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم .

فریدون حسنوند
استاندار بوشهر


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار