معاون توانبخشی سازمان بهزیستی به پانا خبر داد؛

اعلام جزئیات اجرای طرح مراقبت از معلولان و سالمندان در منازل/ ارائه خدمات به معلولان

خبرگزاری پانا: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی از اجرای طرح مراقبت از معلولان و سالمندان در منازل خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۲۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد

یحیی سخنگوی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در این باره اظهار داشت: قرار است که طرح مراقبت از معلولان و همچنین سالمندان در منازل اجرا شود و در واقع اجرای این طرح در دستور کار قرار دارد.


معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: طرح مراقبت از معلولان و سالمندان در منازل ابتدا در شهر تهران اجرایی می شود و پس از آن در سایر شهرهای کشور اجرا خواهد شد که در این طرح پزشکان با حضور در خانه معلولان و همچنین سالمندان خدمات ویژه ‌ای را به این افراد ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه در این طرح بهینه سازی فعالیت ها و بهبود شرایط برای معلولان و سالمندان در نظر گرفته می شود، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح خدمات بهتری به این افراد ارائه می شود ضمن اینکه متخصصان بسیاری در این طرح آموزش دیده اند.

به گفته سخنگویی، در طرح مراقبت از معلولان و سالمندان جامعه هدف سالمندان، معلولان ذهنی، معلولان جسمی حركتی است که با همكاری مراقبان در منزل نگهداری می شوند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی یکی از مهم ترین اولویت های سازمان بهزیستی را رسیدگی به امور همه افراد تحت پوشش این سازمان دانست و گفت: امید است تا همه بتوانند در کمترین زمان از خدمات ارزشمند این نهاد بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار