همه مدارس منطقه بردخون دارای کلاس هوشمند هستند

خبرگزاری پانا : رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت:همه مدارس منطقه بردخون دارای کلاس هوشمند هستند

کد مطلب: ۱۵۱۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، وی افزود:با تلاش و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان،اولیاء و مدارس،برخی ادارات و خیرین در زمینه راه اندازی کلاس های هوشمند اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته به گونه ای که همه مدارس منطقه دارای کلاس هوشمند می باشند و تعدادی از آنها نیز دارای کارگاه و تجهیزات جانبی هوشمند هستند.

حسینی پناه با اشاره به تعامل نزدیک شوراها وادارات با مدارس گفت:مدرسه امیر کبیرشهر بردخون تا هنوز به بهره برداری نرسیده وتکمیل نشده است که مدتی پیش مبلغ 2میلیارد و600میلیون ریال جهت تکمیل این پروژه مصوب واختصاص یافته اما این اعتبار کافی نیست وعلاوه برآن برای انجام محوطه سازی مدرسه فلاحی وحدت آباد نیز نیاز به اختصاص اعتبارمی باشد که امیدواریم محقق شود.

رئیس شورای اسلامی بخش بردخون نیز با بیان اینکه بارش ریزگردها سلامتی مردم بویژه دانش آموزان را دچار مخاطره کرده است،اظهار داشت:درتهران اگر هوای شهر آلودگی پیدا کند ادارات و مدارس را تعطیل می کنند اما در این منطقه با وجود شدت ریزگردها هیچ تصمیمی در این زمینه اتخاذ نمی شود.

عبدالمجید قاسمی فرهنگ سازی را جهت آگاهی مردم وافزایش مشارکت فکری ضروری خواند وگفت:همراهی و مشارکت مردم در همه صحنه ها بخصوص تعلیم و تربیت تأثیر زیادی در تحکیم وپیشرفت نظام آموزش و پرورش برجسته ای دارد.

مجید شریعت زاده شهردار بردخون نیز ساماندهی اصناف و صنایع کوچک را لازم دانست و اضافه کرد:سازماندهی ترافیک شهری،نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و کنترل و دفع خطر سگ های ولگرد در برنامه کاری شهرداری جهت رفاه حال دانش آموزان قرار دارد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار