مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل:

اجتماع حسینیان اردبیل از شبکه‌های جهانی پخش می‌شود

خبرگزاری پانا :مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: اجتماع بزرگ حسینیان اردبیل در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه‌های مختلف داخلی و خارجی پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا . عبدالله مددی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم عصر تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل اظهار داشت: این برنامه که چند سالی است به صورت منظم و منسجم برگزار شده و از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود امسال نیز در روز تاسوعا و عاشورا به صورت شایسته و با استفاده از بهترین امکانات صدا و سیما تصویربرداری شده و از طریق شبکه‌های داخلی و خارجی پخش مستقیم می‌شود.

وی پخش این برنامه‌ها را از شبکه‌های داخلی و برون مرزی یک ظرفیت عظیم برای نشان دادن ابهت و عظمت عزاداری سیدالشهدا (ع) در سطح دنیا اعلام کرد و افزود: ما امیدواریم با تهیه و پخش چنین برنامه‌های معنوی و اجتماع عظیم حسینیان بتوانیم ادای دینی شایسته در انعکاس این رویداد عظیم را شاهد و ناظر باشیم.

مددی تصریح کرد: 35 کلیپ از برنامه‌های گذشته اجتماع حسینیان اردبیل تهیه شده که قرار است این کلیپ‌ها از شبکه‌های مختلف پخش شود تا زمینه‌ای برای تبلیغ و ترویج عزاداری‌های حسینی در شهر و دیار دارالارشاد اردبیل باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با بیان اینکه علاوه بر شبکه‌های مختلف داخلی و خارجی این برنامه در رسانه‌های جهانی به شکل دیداری و مکتوب بازتاب بسیار گسترده‌ای دارد، خاطرنشان کرد: انتظار این است که در قالب اجتماع حسینیان و پخش آن از شبکه‌های مختلف بتوانیم با تاکید بر عزاداری سنتی و اصیل این استان معارف غنی اهل بیت را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار