احلی من العسل یا قاسم بن الحسن(ع)

مراسم عزاداری دانش آموزی در فیروزکوه برگزار شد

خبرگزاری پانا : یکشنبه 19 آبان 92 مصادف با شسشم محرم الحرام هیات دانش آموزی مدارس فیروزکوه متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن (ع) با شعار ˝ احلی من العسل یا قاسم بن الحسن˝ از ساعت 10 صبح بصورت دستجات زنجیرزنی و سینه زنی تا آستان مقدس امامزاده اسماعیل بن موسی بن جعفر(ع) عزاداری نمودند.

کد مطلب: ۱۵۰۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا : یعقوب ایمانی مدیرآموزش و پرورش در جمع هیات دانش آموزی فیروزکوه گفت : در راه احیای ارزش های اسلام از مال، جان، آبرو و وقت خود بگذاریم و بدانیم که ارزش هایی که امام حسین(ع) برای آنها قیام کرد امروز هم وجود دارد .

ایمانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر گرفته از نهضت امام حسین(ع) و قیام عاشورا است ابراز داشت: اوصاف و خصلت‌های بسیار زیادی در واقعه عاشورا و حرکت امام حسین(ع) رقم خورده که استمرار این خصوصیات ارزشمند در نهضت و قیام امام خمینی(ره) به عینه مشاهده می‌شود .

گفتنی است در مراسم روز یکشنبه 19 آبان 92 مصادف با شسشم محرم الحرام هیات دانش آموزی دبیرستان شهید بهشتی و مدرسه امام صادق (ع) متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن (ع) با شعار " احلی من العسل یا قاسم بن الحسن" از ساعت 10 صبح بصورت دستجات زنجیرزنی از مدارس خود تا آستان مقدس امامزاده اسماعیل بن موسی بن جعفر(ع) عزاداری نمودند.

مدارس بلیغ و فاطمه زهرا بهمراه اعضای شوراهای دانش آموزی مدارس منطقه هم بصورت دستجات سینه زنی در مراسم حضور یافتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار