قائم مقام مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی :

بیش از 5 هزار نفر در قالب حج فقرا به مشهد مقدس اعزام می شوند

خبرگزاری پانا:قائم مقام مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت:بیش از 5 هزار و 200 نفر از نیازمندان به ویژه سالمندان استان در قالب طرح حج فقرا به مشهد مقدس اعزام می شوند.

کد مطلب: ۱۴۸۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،غلامعلی ملا مهدی در همایش خیرین و نیکوکاران طرح حج فقرا که در تالار قبه زرین شهرداری منطقه 6 شهرستان تبریز برگزار شد، اظهار کرد: اعزام این تعداد در روزهای 15،16 و 17 آذر ماه سال جاری بوده و از طریق 9 قطار صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: بسیاری از عاشقان تا آخر عمر با آرزوی زیارت خانه خدا زندگی می‌کنند و می‌میرند و این در حالی است که یک زیارت عاشقانه آنها با حضرت رضا(ع) برابر با حجی مقبول محاسبه می‌شود.

ملا مهدی با بیان اینکه ایجاد نشاط روحی و روانی زوار امام رضا(ع) از جمله اهداف حج فقرا است خاطر نشان کرد: خیرین و مردم نیکوکار استان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 108423992006 نزد تمامی شعب بانک ملی واریز نمایند.

قائم مقام كمیته امداد امام خمینی (ره) استان ادامه داد: همكاران تلاشگر این نهاد در راستای اجرای این طرح آماده جذب مشاركت و کمک های مردمی هستند.

وی اظهار کرد: اولویت اعزام به مشهد مقدس برای کسانی است که ناتوان وبیمار بوده و یا اولین بار شان باشد.

وی ضمن دعوت از خیرین برای مشارکت در این امر خیر یادآور شد:همه باید همت کنیم تا کاروان حج فقرا به موقع و در تاریخ اعلام شده به مشهد مقدس اعزام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار