مدیركل آموزش و پرورش استان اردبیل:

90 كارگاه آموزشی ایمنی و پیشگیری از آتش سوزی در مدارس برگزار می شود

مدیركل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 90 كارگاه آموزشی ایمنی و پیشگیری از آتش سوزی در مدارس برای مدیران، معاونان و نیروهای خدماتی از هفته آینده در نواحی و مناطق برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۴۶۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانابه نقل از اداره روابط عمومی واسناد اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل .احمد محمودزاده در دوازدهمین جلسه شورای معاونان اداره كل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: این كارگاه آموزشی 36 ساعته در مرحله اول برای تمامی مدیران، معاونان و نیروهای خدماتی و سرایداران مدارس برگزار و در مرحله دوم برای آموزگاران نیز برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان كرد: با شروع بارش برف در ارتفاعات و برای رفع هرنوع مشكل احتمالی با چك لیست تعیین شده سیستم گرمایشی مدارس با حضور اعضای شورای معاونین نواحی و مناطق به طور ویژه كنترل خواهد شد.
مدیركل آموزش و پرورش استان تصریح كرد: با عنایت به سردسیر بودن استان و علی رغم پیگری و صدور دستورالعمل و بخشنامه های مربوط به سیستم گرمایش مدارس مقررشد كه در یك طرح ضربتی مدیران و روسای آموزش و پرورش همراه با معاونین و واحدهای نظارتی با فرمت خاصی از نزدیك وضعیت گرمایشی كلیه مدارس را بررسی و صورت جلسه كنند تا هیچ گونه كمبود و مشكلی در كلاس های درس وجود نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار