تأكید رئیس كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان:

تسریع در تكمیل پروژه تالار قرآن همدان

خبرگزاری پانا: رئیس كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان بر اتمام اجرای هرچه سریع‌تر پروژه مركز همایش‌های بین‌المللی تالار قرآن همدان تأكید كرد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، رضا غلامی خجسته در بازدیداعضای كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از روند اجرایی پروژه مركز همایش‌های بین‌المللی تالار قرآن با انتقاد از كندی روند اجرای این پروژه، اظهار داشت: ضروری است عملیات اجرایی پوشش گنبد و تكمیل طرح تالار قرآن هر چه سریع‌تر شروع شود .
خجسته بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود اتمام پروژه تالار قرآن همدان تا یك سال آینده ادامه داشته باشد .
وی با بیان اینكه تاكنون برای اجرای این پروژه 140 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: شورای اسلامی شهر همدان نیز برای تكمیل پروژه 50 میلیارد ریال اختصاص داده است .
رئیس كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: مقرر شد مبلغ 30 میلیارد ریال نیز از اعتبارات استانی برای تكمیل گنبد تالار بزرگ قرآن كمك شود .
رضا غلامی‌خجسته با بیان اینكه تالار قرآن دارای هشت سالن با ظرفیت هزار نفر است، اظهار داشت: سالن برگ تالار هم حدود هزار و 200 نفر ظرفیت دارد كه در مجموع ظرفیت گنجایش دو هزار و 200 نفر را سالن‌های این پروژه‌ دارد .
خجسته اضافه كرد: در مجموع برآورد اعتبار پروژه تالار قرآن همدان با احتساب قیمت زمین 350 میلیارد ریال هزینه خواهد بود .
وی با اشاره به اینكه تالار قرآن همدان در سطح كشور بی‌نظیر است، گفت : امید است در آینده‌ای نزدیك با راه‌اندازی این تالار از ظرفیت آن در همایش‌ها و مسابقات بین‌المللی قرآن، علمی و فرهنگی استفاده شود .
رئیس كمیسیون برنامه و بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر همدان هم در این بازدید با انتقاد از كندی روند اجرای پروژه تالار قرآن، گفت: زمان دقیق اتمام این پروژه باید مشخص شود چرا كه مردم انتظار دارند طرح در زمان مقرر به پایان برسد .
حسین قراباغی اضافه كرد: اطلاع‌رسانی در خصوص تقویم اجرایی پروژه‌ها امری ضروری است .
گفتنی است در این بازدید اعضای كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از روند اجرایی پروژه مركز همایش‌های بین‌المللی (تالار قرآن ( بازدید كرده و موارد را مورد بررسی قرار دادند همچنین معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان به تشریح روند عملیات اجرایی پروژه پرداخت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار