مدیر كل كمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی:

شناسایی آسیب‏‌های اجتماعی خانواده ها مهمترین فعالیت مددکار است

خبرگزاری پانا: مدیر كل كمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی گفت: شناسایی آسیب های موجوداجتماعی در خانواده ها مهمترین فعالیت مددكاران خانواده محسوب می شود.

کد مطلب: ۱۴۵۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، امان اله حسین پوردرهمایش مددكاران خانواده این نهاد فعالیت های مددكارن را امرجدی وهم برشمرد و افزود: بررسی محتوایی مشکلات موجود در خانواده های تحت حمایت یكی از وظایف مددکاران امداد در خدمات رسانی به موقع به جامعه هدف محسوب می شود .
وی با تاکید بر اینکه توانمندسازی در بین خانواده ها باید اولویت كاری شما مددكاران قرار بگیرد افزود: اساس کار مددکار توانمندسازی افراد خانواده است به اینگونه که افراد دارای پتانسیل از یك سو شناسایی شود وهمچنین با شناسایی واحصاء مشكلات درون خانواده ها امکانات را جذب و از توان جامعه و دستگاه‏‌ها برای رفع مشکلات خانواده استفاده کند .
مدیر كل كمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی با تاكید بر اینكه لزوما بایداهداف پیش روی مددكاران تبین باشد افزود: مطالعه های علمی وتخصصی در این زمینه می تواند راهگشای بسیاری از مسایل موجود درخانواده های تحت حمایت می باشد .
حسین پور خاطر نشان كرد: یك مددكار باید عشق به كار را سرلوحه كار خود قرار دهد وخود را عضوی از خانواده تحت حمایت بداند تا بتواند با برنامه های جامع ومدون به توانمند سازی آنها كمك كند .
معاون حمایت وسلامت خانواده كمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی نیز در این همایش گفت: با توجه به اینكه یك سال از اجرای طرح مدكار محوری در استان می گذرد؛ آسیب های موجود در خانواده ها شناسایی شده است وهم اكنون در حال اجرای برنامه های مدون درراستای مرتفع شدن مشكلات موجود در خانواده ها هستیم .
حسن نعمتی خاطرنشان كرد: درحال حاضر به دنبال ایجاد طرح مددكار محوری به صورت تخصص وعلمی هستیم و با ایجادهمگنی دربین مددكاران می خواهیم هم افزایی را بیشتر كنیم تا موفقیت این طرح نیز ارتقاء یابد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار