استقرار تیم های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، ویژه حجاج در فرودگاه زاهدان

خبرگزاری پانا: به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماریهای ویروسی وتنفسی تیم های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ویژه حجاج در فرودگاه زاهدان مستقر شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، معاون فنی مرکز بهداشت استان سیستان و بلوچستان گفت: برای جلو گیری از انتقال بیماریهای ویروسی و تنفسی شامل آنفلوآنزا، سارس وکورونا، لازم است که حجاج و استقبال کنندگان از آنان، توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر محمدی از اقدام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در زمینه استقرار تیم های بهداشتی ویژه حجاج در فرودگاه زاهدان خبر داد و خاطر نشان کرد: در این پایگاه، مراقبتهای بهداشتی ویژه ای جهت حجاج صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: تیم های بهداشتی دانشگاه شامل پزشک، کارشناس بیماریها، بهداشت محیط در آنجا مستقر خواهند بود و خدمات آموزشی و بهداشتی به حجاج و حتی استقبال کننده گان نیز ارائه خواهند نمود.

وی تاکید کرد: در صورت ابتلا حجاج یا نزدیکان آنها تا 14 روز پس از بازگشت به بیماریهای تنفسی و ویروسی ضمن استفاده از ماسک لازم است مراسم پذیرایی خود را تا بهبودی کامل به تاخیر اندازند و به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه نمایند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان توصیه کرد: برای پیشگیری از ابتلا به بیماریهای ویروسی و تنفسی از دست دادن، بوسیدن و در آغوش گرفتن حجاج حتی الامکان پرهیز کنید.

گفتنی است: تا روز سه شنبه 845 نفر از حجاج طی 3 پرواز وارد فرودگاه زاهدان خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار