فراهم شدن بسترهای مناسب سرمایه گذاری در استان کرمانشاه

خبرگزاری پانا؛ تعامل و هم افزایی دستگاههای اجرایی و بانک های عامل استان کرمانشاه در راستای حل مسایل و مشکلات کارفرمایان .

کد مطلب: ۱۳۹۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد

مهندس سهراب براندیشه قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در بازدید از واحدهای تولیدی ، صنعتی گفت : بسترهای لازم سرمایه گذاری در بخشهای مختلف اقتصادی در استان کرمانشاه فراهم شده است .



وی با اشاره به تعامل و هم افزایی دستگاههای اجرایی و بانک های عامل استان در راستای حل مسایل و مشکلات کارفرمایان بخصوص در بخش تسهیلات گفت : در جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان به ریاست استاندار محترم مشکلات و مسایل واحدهای تولیدی ، صنعتی و خدماتی مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات آنان توانسته بسترهای لازم را برای سرمایه گذاری فراهم نماید .


مهندس براندیشه یکی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را کمبود نقدینگی خواند و اظهار داشت : برای رفع این مشکل از محل تسهیلات بنگاههای اقتصادی زودبازده و کارآفرین و همچنین اعتبارات اختصاص یافته توانسته ایم سرمایه درگردش لازم را برای واحد ها تامین نماییم .



قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه داشتن تعامل و همکاری کارگران و کارفرمایان را در رسیدن به خلق حماسه اقتصادی یادآور شد و گفت : این تعامل علاوه بر حفظ موجودیت کارگاه و امنیت شغلی کارگران افزایش تولید و ارتقاء بهره وری را بدنبال دارد .



گفتنی است : مهندس سهراب براندیشه قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و هیئت همراه از خط تولید واحدهای شیر و لبنیات بیستون و شرکت سیمان غرب بازدید بعمل آورده و از نزدیک مسایل مشکلات فراروی کارگران و کارفرمایان را مورد بررسی قرار داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار