پیام تبریک واعظی به مناسبت 17 مهر ˝روز جهانی پست˝ 1392

خبرگزاری پانا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی پیامی تبریک خود را به ناسبت 17 مهر ˝روز جهانی پست˝ اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا در این پیام آمده است:

پست کهن‌ترین و گسترده‌ترین ابزار ارتباطی یک کشور است، اما امروزه توانسته براساس الزامات جدید، خود را به شکلی تقویت کند که همچنان پویایی خود را حفظ کرده و نقش خود را در عرصه اقتصاد و جامعه پررنگ‌تر از همیشه سازد به طوری که پیشرفته‌ترین جوامع، بیشترین ترافیک خدمات پستی را دارند.
نقش پست در جنبه‌های مختلف جوامع امروزی جهان انکارناپذیر است. هر پستچی روزانه از انجام سیصد سفر جلوگیری می‌کند که هر سفر افزون بر هزینه، پیامدهای دیگری چون اتلاف وقت، فشارهای عصبی و روحی، مشکلات حمل و نقل، اتلاف سوخت، آلودگی هوا، صرف نیروی انسانی و انواع خسارت‌های احتمالی مالی و جانی را نیز به همراه دارد .
جوامع توسعه یافته به گسترش شبکه‌های ارتباطی توجه دارند و روی آن برنامه‌ریزی کلان می‌کنند. پست نیز از این قاعده مستثنی نیست. حرکت به سوی بهینه سازی و تنوع بخشیدن به خدمات پستی سریع و نوین در راستای تحقق مشتری محوری و گسترش خدمات به همه جنبه‌های فعالیتی شهروندان و سازمان‌ها، نشانه حضور موثر همکاران صبور و زحمتکش و تلاش مسئولان دلسوز پست در جهت فراهم ساختن خدمات برای هموطنان است.
بی شک این دستاوردها ما را متوقف نمی‌سازد و باید حرکت در این مسیر را سرعت بخشیده و همگام با سایر کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی به خدمات خود، به ویژه خدمات آنلاین خود تنوع بخشیم.
همکاران گرامی! تلاش‌گران و متخصصان عرصه‌ی ارتباطات، با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، امیدها بار دیگر جوانه زده و سرفصل تازه‌ای در عرصه ارتباطات کشور و برخورداری هزاران روستا در سراسر کشور از خدمات پستی گشوده شده است و هموطنان شریف ما در اقصی نقاط کشور این امکان را خواهند داشت تا از همه خدمات شبکه پستی در جهت رفع نیازهای ارتباطی خود استفاده کنند.
بر اساس تجربه و دیدگاه‌های کارشناسی سازمان‌های پستی، تنوع بخشیدن و ارائه خدمات جدید و گسترده در ادارات پست، زمینه‌ساز تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه مبنی بر ارائه خدمات بین دستگاهی به صورت الکترونیک در بستر وب بوده و همچنین می‌توان از توزیع متناسب کالاهای خریداری شده به صورت آنلاین به خواست مشتری توسط ادارات پست، به عنوان تسهیل‌کنندگان تجارت ملی و بین‌المللی نام برد. در این رابطه تاکنون بیش از صدها خدمت جدید شناسایی شده‌اند و امیدوارم که با تدبیر همکاران متخصص، مومن، خدوم و تلاش‌گر خانواده بزرگ شبکه پستی، تمام اهداف برنامه تحقق یافته و به بار نشیند.

در پایان ضمن تبریک این مناسبت مهم و جهانی، از خداوند سجان می‌خواهم تا توفیق خدمت‌گزاری هر چه بیشتر را به یکایک اعضای خانواده بزرگ پست تحت زعامت مقام معظم رهبری، فتح قله‌های بالندگی و شکوفایی در عرصه ارتباطات و خدمات الکترونیکی برای کشور و مردم شریف‌مان عطا فرماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار