موزه تا کی موزه باشد؟

موزه سازی دفاع مقدس فارس همچنان بی دفاع

خبرگزاری پانا:موزه آرایی و تکمیل ساختمان موزه اداره کل حفظ آثار ونشرارزش های دفاع مقدس نیاز به تامین بودجه دارد که توجه وِیژه مسئولان استانی را می طلبد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا: تعدادی از نخبه های بسیج استان فارس با حضور در اداره کل حفظ آثارو نشرارزشهای دفاع مقدس فارس در جریان ساخت ساختمان و موزه آرایی فارس قرار گرفتند.
این نشست که باحضور30نفر از نخبه های بسیج استان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس برگزارشد،حسن خلیلی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس بابیان اینکه استان فارس نقش بسزایی در دوران باشکوه هشت سال دفاع مقدس داشته است،گفت: مسوولین استان باید توجه ویژه ای در جهت اختصاص بودجه مورد نیاز در راستای موزه آرایی و تکمیل ساختمان موزه داشته باشند.
وی با تقدیر از حضور نخبه های بسیج استان و توجه آنها به چگونگی ساخت موزه دفاع مقدس استان فارس از تمامی نخبه های استان در جهت هرچه بهتر ساخت شدن این موز در خواست همکاری کردو یاد آور شد این اداره کل در جهت ساخت موزه باشکوه و در شان شهدای والامقام از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد
شایان ذکر است، در این نشست نخبه های بسیجی حاضر در نشست به بیان نظرات و دیدگاهای خود پرداختند و همچنین در راستای موزه آرایی ساختمان موزه دفاع مقدس استان فارس اعلام آمادگی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار