پیام حجت‌الاسلام موسی‌پور به وزیر جدید آموزش‌وپرورش

تهران (پانا) - حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی انتخاب ‌رضامراد صحرایی را به‌عنوان وزیر آموزش و پرورش‌ تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۷۶۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام حجت‌الاسلام موسی‌پور به وزیر جدید آموزش‌وپرورش

‌به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن پیام به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر رضامراد صحرایی (زیدعزه)

وزیر محترم آموزش و پرورش

‌سلام علیکم؛

حسن انتخاب ریاست محترم جمهوری اسلامی و کسب رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که نشان از اعتماد عمومی نمایندگان خانه ملت و باور به توانایی، شایستگی‌ و مدیریت جنابعالی بر وزارت آموزش و پرورش و دلالت بر قابلیت‌های آن برادر عزیز برای نقش‌آفرینی‌های موفق در این سنگر خطیر و راهبردی دارد، را تبریک می‌گویم.

بی‌تردید تعالی جامعه و آینده‌سازی مرهون توجه به نظام آموزشی است‌. بازخوانی و بازنگری تاریخ تحولات انقلاب اسلامی‌، تبیین ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس و الگو‌گیری از بزرگ‌مردان تاریخ پرافتخار این نظام‌؛ عمق‌بخشی و نهادینه‌سازی مبانی اعتقادی و معنوی را در پی داشته و رهنمودهای ارزشمند و بی‌بدیل مقام معظم رهبری؛ تأکیدات مکرر ایشان بر نوسازی و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بهترین نقشه راه در تحقق جایگاه نظام تعلیم و تعلم کشور و پرورش و تربیت نسل انقلابی در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

بدینوسیله آمادگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را که بر اساس قانون، وظیفه سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت و راهبردی در برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی، مذهبی، سیاسی و انقلابی بر عهده دارد برای هرگونه همکاری اعلام داشته؛ امیدوارم در پرتو الطاف الهی و به یمن همراهی، همکاری و تعامل با فرهنگیان فرهیخته موفق باشید.

از درگاه ایزد متعال مزید توفیقات جنابعالی و تمامی خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت را مسألت می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار