آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی اردبیل

اردبیل (پانا) - مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نمار دانش‌آموزی استان اردبیل به میزبانی شهرستان سرعین آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی اردبیل

غفور حضوری،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در جریان بازدید از روند برگزاری مسابقات اظهار کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی با رویکرد ترویج عمومی فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان برگزار می شود و بدنبال آن است تا با شناسایی استعدادهای برتر قرآنی بستر را برای هدایت صحیح و هدفمند این استعدادها فراهم کند.

وحید سید هاشمی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان نیز در ادامه با اشاره به جزئیات برگزاری این دوره از مسابقات تصریح کرد: مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش آموزی استان اردبیل با حضور ۸۰۰ نفر دانش آموز دختر و پسر در دو بخش آوایی و پژوهشی و بصورت ۱۴ رشته با حضور داوران برجسته و مجرب استانی به میزبانی شهرستان سرعین برگزار می شود.

وی افزود: در اولین روز از برگزاری این مسابقات، طی امروز و فردا بیش از ۵۱۴ اثر ارسالی بخش آوایی در رشته های قرائت قرآن کریم، اذان و اقامه و مداحی بصورت برون خط داوری می شوند و رشته های حضوری نیز با شرکت ۲۵۰ نفر دانش آموز دختر و پسر سطح استان در مقاطع تحصیلی مختلف در اواخر خرداد یا حداکثر اوایل تیرماه در شهرستان سرعین برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار