معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری:

لایحه برنامه هفتم توسعه به‌زودی به مجلس ارسال می‌شود

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس ارسال شد اما با نامه قالیباف به رهبر انقلاب اسلامی، ملاحظات مورد نظر را در دولت اعمال کردیم و لایحه نهایی شد که به زودی به مجلس ارسال می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۶۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
لایحه برنامه هفتم توسعه به‌زودی به مجلس ارسال می‌شود

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور عصر امروز سه شنبه ۹ خرداد در همایش «آرمان امام در شریان امت» که به همت شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی در سالن همایش های مسجد امام صادق تهران و با حضور شخصیت های مختلف سیاسی و اعضای این شبکه برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت گفت: در ایام شادی اهل بیت گفتن و خندیدن باعث رضایت اهل بیت است، و از این ها مهم تر گره گشایی از کار دیگران هست که باعث شادی و شفاعت اهل بیت می شود.

حسینی در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره برنامه های چند روز گذشته دولت گفت: برنامه هفتم توسعه دیروز نهایی شد و به زودی به مجلس تحویل داده می شود، هم چنین دو وزیر به مجلس معرفی شد، که الحمدالله یک وزیر امروز از نمایندگان محترم رای اعتماد گرفت.

وی افزود: در بحث برنامه هفتم، آقای قالیباف یک نامه به رهبر انقلاب نوشتند و ایشان هم چند مورد اضافه کردند و ارجاع دادند به دولت و به زودی همه این نکات نهایی خواهد شد و تحویل مجلس می شود.

حسینی با اشاره به آخرین وضعیت لایحه لایحه عفاف و حجاب هم گفت: این لایحه که همه ما می دانیم دغدغه نیروهای انقلاب است امروز نسخه نهایی آن تحویل مجلس شورای اسلامی شد.

وی افزود: این لایحه را قوه قضاییه تدوین کرد و فرستاد به دولت و دولت هم تغییراتی روی آن داد که ۹ ماده آن شد ۱۵ ماده و امیدوارم نتیجه مطلوبی داشته باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: در این موضوع مجلس دستش باز است و به فرموده حضرت آقا مجلس انقلابی بیاید و ضعف های این لایحه را درست کند.

حسینی در ادامه گفت: امیدواریم مثل رایی که امروز نمایندگان دادند بر فرموده رهبر انقلاب همدلی و هم افزایی بیش تری را در سال پایانی مجلس شاهد باشیم.

وی افزود: در موضوعات مختلف، ما اگر فقط کاستی ها و کمبود ها را ببینیم معلوم است نا امیدی ایجاد می شود.

حسینی گفت: بعضی ها در بحث سیاست خارجی مدعی بودند که زبان دنیا را بلدند، ولی حتی زبان کشوری مثل تاجیکستان که هم زبان ما هم هستند نفهمیدند و ما در دولت گذشته هیچ تعامل فرهنگی اقتصادی با این کشور نداشتیم.

وی افزود: همین تاجیکستان جزو کشورهایی بود که مخالف پیوستن ایران با شانگهای بود که با اولین سفر آقای رییسی این اتفاق به وقوع پیوست و بعد هم ما به تاجیکستان پیوستیم.

وی خاطرنشان کرد: در دیدار دیروز هم دیدیم که رهبر انقلاب از دیپلماسی منطقه ای دولت تشکر کردند که این موضوع تبعات اقتصادی خوبی برای مردم هم خواهد داشت و این توافقات در دراز مدت نتایج خود را خواهد داشت.

حسینی با اشاره به کارهای بزرگی تا به امروز دولت انجام داده گفت: در پروژه های بزرگی بانک ها و نهادهای مختلف سرمایه گذاری کردند که نتیجه آن کم کم مشخص می شود و آینده خوبی را انشاءالله شاهد خواهیم بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ما اگر در کشور چند حزب قدرت مند مثل حزب جمهوری اسلامی داشتیم خیلی از مسائل و مشکلات امروز وجود نداشت.

وی افزود: شاهد بودیم که حزب جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب چقدر با قدرت و با شبکه سازی درست با شخصیت های مثل شهید بهشتی و رهبر انقلاب کار را پیش بردند و در مجلس اول در کل کشور فضای مجلس را گرفتند و جلوی بنی صدر ایستادند.

حسینی با تاکید بر اتحاد تشکل ها و جریان های انقلابی گفت: ما نیاز داریم تشکل هایی باشند که در کنار هم هر کدام قرار بگیرند و گوشه ای از کار را بر عهده گرفته و این انسجام را در خدمت انقلاب اسلامی قرار دهند.

وی در پایان گفت: اگر تک تک بخواهیم کار بکنیم، موفقیت میسر نمی شود چرا که دشمن در همه عرصه ها منسجم شده و ما هم باید منسجم بشویم و همه تشکل ها در کنار یک دیگر برای انقلاب اسلامی گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار