ضرورت بازنگری اساسنامه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بر بازنگری اساسنامه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری با توجه به اولویت‌ها و سیاست‌های کلان کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت بازنگری اساسنامه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران

ناصر امانی در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران پیرو جلسه با ۱۴۰ نیروی این سازمان، اظهار کرد: بازنگری اساسنامه سازمان با توجه به اولویت ها و سیاست های کلان کشور ضرورت دارد و با توجه به اینکه اساسنامه به سال ۱۳۷۰ برمی گردد باید بازنگری صورت بگیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی با تأکید بر تفکیک وظایف میان سازمان و معاونت، یادآور شد: معاونت اجتماعی و فرهنگی باید مأموریت های شهرداری را تسهیل کند و سازمان باید در ابعاد ایرانی، اسلامی و ملی، برنامه های فرهنگی و هنری را پیش بگیرد.

وی افزود: کاستن از حجم مراکز زیر سازمان فرهنگی و هنی ضروری است چراکه در ۴۵۰ نقطه، مرکز دارد و مدیریت آن به شدت سخت شده و چالش های جدی در این زمینه دارد؛ لذا باید تنها مراکز بزرگ زیر نظر این سازمان باشد.

امانی با تأکید بر چابک سازی سازمان، یادآور شد: در حال حاضر ۹۵ درصد منابع صرف پرداخت حقوق می شود که اختصاص منابع نیاز به بازنگری دارد؛ از سویی جوان سازی نیز در سازمان ضروری است.

وی با بیان اینکه ارتباط بین مدیران سازمان و مراکز به دلیل پراکندگی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: جلب اعتماد کارکنان بستر اصلی و مهم برای موفقیت است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه کارکنان سازمان فرهنگی و هنری احساس تبعیض بین خود و دیگر کارکنان شهرداری را احساس می کنند، گفت: این احساس باید با جبران اقدامات رفاهی و معیشتی برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار