واکنش عضو شورا به تعیین سرپرست شرکت حاصل از ادغام شرکت‌های کنترل ترافیک و رایانه‌شهر

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران در واکنش به اقدام شهرداری تهران در خصوص تعیین سرپرست برای شرکت حاصل از ادغام دو شرکت کنترل ترافیک و رایانه شهر گفت ظاهرا آقایان برای انتخاب افراد با قحط الرجال مواجه شدند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
واکنش عضو شورا به تعیین سرپرست شرکت حاصل از ادغام شرکت‌های کنترل ترافیک و رایانه‌شهر

علی اصغر قائمی در واکنش به اقدام شهرداری تهران در خصوص تعیین سرپرست برای شرکت حاصل از ادغام دو شرکت کنترل ترافیک و رایانه شهر در جمع خبرنگاران گفت: ظاهرا آقایان برای انتخاب افراد با قحط الرجال مواجه شدند. در این خصوص روز گذشته سلسله پاسخ هایی از سوی شهرداری تهران ارسال شده که امروز صبح به دست من رسیده است. هنوز پاسخ ها را مطالعه نکردم اما جلسه کوتاهی با رئیس کمیسیون حمل و نقل داشتیم که مقرر شد هفته آینده در جلسه ای موضوع را بررسی و نهایتا نتیجه را به صورت رسمی اعلام کنیم.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش پانا در خصوص نادیده گرفته شدن شورا توسط شهرداری تهران گفت: رخ دادن این موضوع بار اول نیست و قطعا شورا در این خصوص سکوت نخواهد کرد اما روی دادن چنین اتفاقاتی به برکت و لطف حضور دوستانی است در شورا که حمایت بی چون و چرا می کنند. اگر آزاد اندیشی وجود داشت قطعا منصفانه تر برخورد می شود.

وی تاکید کرد: قطعا روال اینطور نخواهد ماند و حتما عوض می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار