واکنش چمران به شایعات ثبت‌نام اعضای شورای شهر در انتخابات مجلس

تهران (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به موضوع مطرح شده برای ثبت‌نام فردی از اعضای شورای شهر تهران در انتخابات مجلس واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
واکنش چمران به شایعات ثبت‌نام اعضای شورای شهر در انتخابات مجلس

مهدی چمران در حاشیه یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران گزارشی در خصوص سفرهای خارجی ارائه خواهد داد، اظهار کرد: تعدادی از گزارشات حسابرسی نیز از پیش باقی مانده که قرائت خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: من هیچ چیزی نشنیده ام که کسی از اعضای شورا بخواهد در انتخابات مجلس ثبت نام کند و تمایلی از اعضا در این زمینه ندیدیم.

وی با اشاره به وضعیت بازار تهران، یادآور شد: باید قطعا تغییراتی در تاسیسات و نحوه استفاده از آن داده شود و سطح ایمنی ارتقاء یابد. در دوره دوم اقداماتی انجام شد و بعد از ۲۰ سال باید ترمیم صورت بگیرد و سطح ایمنی بازار افزایش یابد.

چمران با تاکید بر ارتقاء ایمنی برق و آب و استانداردسازی در این زمینه، تصریح کرد: از لحاظ مقاوم سازی می توان طراحی انجام داد؛ کمااینکه پیش از این سقف بازار ترمیم شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در تهران بزرگ و کشور که بخشی از کالاها در پایتخت توزیع می شود، انتقال کالا با چرخ دستی عملی نیست، یادآور شد: توزیع کالا از بازار باید تغییر پیدا کند و اینکه بار نیز با چرخ دستی در بازار منتقل شود، نیاز به تغییر دارد. باید سیستم را عوض کرد و در این صورت نحوه بارگیری تغییر خواهد کرد. ما به پلیس هم انتقاد داریم اما می‌گویند گاهی درمانده می‌شوند؛ لذا باید چند کار نمونه انجام و به فرهنگ تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار