نخستین حراج خرده‌فروشی برخط کالاهای اموال تملیکی آغاز شد

تهران (پانا) - نخستین حراج خرده‌فروشی شامل ۱۰ قلم انواع کالاهای بادوام و خانگی از ساعت هشت صبح امروز (سه‌شنبه، ۹ خرداد) تا ساعت ۲۰ امشب برگزار می‌شود. 

کد مطلب: ۱۳۷۵۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نخستین حراج خرده‌فروشی برخط کالاهای اموال تملیکی آغاز شد

به گزارش ایرنا، عضو هیات مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: این سامانه بر اساس تبصره (۲) ماده (۲۳) آیین نامه معاملات سازمان و بند (۲) ماده (۵۶) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت (مرکز توسعه تجارت الکترونیک) طراحی، پیاده سازی و اجرای آزمایشی آن عملیاتی شد.

«سعید غلامی باغی» ادامه داد: افزایش حس رقابت پذیری در شرکت کنندگان با افشای قیمت ها، سهولت دسترسی به اطلاعات، امکان جستجوی کارآمد در سامانه با طیف گسترده ای از گزینه های مختلف، صرفه جویی در زمان، تسهیل در فرایندهای مالی، حاشیه سود بالا و دریافت و تحلیل اطلاعات قیمت‌های پیشنهادی، از جمله مزایای این حراج الکترونیکی است.

معاون سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان‌داشت: ایجاد بستر کاملا رقابتی و شفاف برای فروش و تعیین تکلیف کالاهای در اختیار سازمان، امکان استفاده عموم افراد جامعه از سامانه به صورت فراگیر و خرید کالا از سازمان به‌صورت خرده فروشی، رایگان بودن انجام همه فرایندهای سامانه قبیل ثبت نام، ورود، مشاهده دسته بندی کالاها و ارائه پیشنهاد و آسان بودن مراحل خرید آنلاین برای مشتریان متناسب با نیازهای خانوار، از دیگر ویژگی های برگزاری حراج برخط است.

وی تاکید کرد: شرکت کنندگان ۲۰ درصد مبلغ پایه را به عنوان ودیعه سپرده گذاری می کنند و در صورت برنده نشدند حداکثر تا ۲۴ساعت به حساب آنان باز می گردد.

غلامی باغی با اشاره به اینکه همه کالاهای عرضه شده در این حراج بدون ایراد است گفت: تا لحظه آخر تحویل کالا به مشتری اینضمانت وجود دارد که اگر نقصی در آن وجود داشته باشد جایگزین آن را به مردم عرضه کنیم.

وی اضافه‌کرد: امکان استفاده از ظرفیت شرکت های بازرسی (زیر نظر سازمان ملی استاندارد) و اخذ گارانتی محصولات و همچنین امکان ارسال کالاهای خریداری شده در حراج خرده فروشی از طریق پست به مشتریان، در برنامه های آتی سازمان اموال تملیکی قراردارد.

عضو هیات مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد:خریداران برای خرید کالاها به سامانه ستاد الکترونیک دولت (ستاد ایران) به آدرس https://setadiran.ir (ثبت نام / ورود/ دسته بندی کالاها- دارای آگهی- آیکن حراج خرده فروشی اموال تملیکی) یا تارنمای سازمان اموال تملیکی به آدرس https://www.tamliki.ir (حراج خرده فروشی برخط) یا پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس https://sso.my.gov.ir/login مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار