در گفت‌وگو با پانا؛

رضائی: صحرایی از بدنه آموزش و پرورش است، درد معلمان را می‌شناسد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر آموزش و پرورش باید از جنس معلمان باشد تا درد جامعه فرهنگیان را بشناسند، عنوان کرد که صحرایی از بدنه آموزش و پرورش است و تمامی فعالیت‌هایش در حوزه آموزش بوده است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
رضائی: صحرایی از بدنه آموزش و پرورش است، درد معلمان را می‌شناسد

علی رضائی، نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور استان کرمانشاه و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «آقای صحرایی ‌شخصیت محترمی دارند و انسان خوشنامی هستند و در یک منطقه محروم به دنیا آمده و بزرگ شده‌اند.»‌

رضایی با اشاره به برنامه‌های خوب وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش عنوان کرد: «امیدوارم نمایندگانی که برنامه ایشان را ندیده‌اند حتماً برنامه آقای صحرایی را مطالعه کنند، مطمئنا نگاه‌شان تغییر خواهد کرد. آقای صحرایی معلم بوده‌اند که این مهم قابل‌ تأمل است. از آموزش و پرورش شروع کرده و در همه رده‌های تحصیلی جزو رتبه‌های برتر بوده و این نشان می‌دهد که از بدنه آموزش و پرورش هستند.»

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: «این مهم است که وزیر از جنس معلم‌ها باشد تا درد آن‌ها را از نزدیک بشناسد. آقای صحرایی سر کلاس بوده و با فضای مدرسه آشناست. خود ایشان هم گفته‌اند که مدرسه‌محوری بر برنامه‌های‌شان حاکم است و اولویت‌شان در وزارت آموزش و پرورش است. امیدوارم تایید شوند و رای اعتماد بگیرند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار