در گفت‌وگو با پانا؛

شاوردیان: ‌مجلس و سایر دستگاه‌ها از برنامه‌های دکتر صحرایی حمایت کنند

تهران (پانا) - نماینده اقلیت‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به حمایت مجلس و سایر دستگاه‌ها نیاز است تا برنامه‌های دکتر صحرایی اجرایی شود، گفت دغدغه‌های حوزه آموزش و پرورش را با دکتر صحرایی مطرح کردم و خوشبختانه قول خوبی از ایشان گرفتم تا در راستای این دغدغه‌ها گام برداشته شود.

کد مطلب: ۱۳۷۵۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
شاوردیان: ‌مجلس و سایر دستگاه‌ها از برنامه‌های دکتر صحرایی حمایت کنند

آرا شاوردیان در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «وزارت آموزش و پرورش یکی از وزارتخانه‌های مهم است یعنی بستر پایه فرهنگ و آموزش در این وزارتخانه شکل می‌گیرد. متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد سیاسی‌شدن این وزارتخانه بودیم به‌گونه‌ای که مدیران همواره در حال تغییر بودند.»

وی ادامه داد: «مقام معظم رهبری در جلسه اخیر که به‌مناسبت هفته معلم با فرهنگیان داشتند، تاکید کردند که جابه‌جایی معلمان در حوزه آموزش و پرورش به ساختار این وزارت‌خانه آسیب می‌رساند.»

شاوردیان با بیان اینکه نسل آینده سکاندار کشور است، گفت: «با توجه به دغدغه‌های کنونی این حوزه، تاکنون دو یا سه بار با دکتر صحرایی دیدار داشتم. امیدواریم برنامه‌هایی که خودشان مدنظرشان است، مبنی بر تحولات بنیادین در حوزه آموزش و پرورش و تکمیل برنامه‌های ناتمام، رتبه‌بندی معلمان و تاثیرات بازنشستگان فرهنگی محقق شود.»

وی افزود: «از آن‌جایی که من در یک خانواده فرهنگی بزرگ شدم و با مشکلات این حوزه از نزدیک آشنایی دارم، دغدغه‌های خود را با دکتر صحرایی مطرح کردم و خوشبختانه قول خوبی از ایشان گرفتم تا در راستای این دغدغه‌ها گام برداشته شود.»

دبیر کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: «امیدواریم دکتر صحرایی بتواند روز سه شنبه از مجلس رای اعتماد بگیرد. البته باید در نظر داشته باشیم که به حمایت مجلس و سایر دستگاه‌ها نیاز است تا برنامه‌های دکتر صحرایی اجرایی شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار