دفاع مقدس، مکتب الهام بخش همه آزادگان گیتی است

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت معنویت، اخلاص و ایثار سبب شده بود تا جنگ هشت ساله به دفاع مقدس و مکتبی الهام بخش برای همه دوره‌ها و آزادگان گیتی تبدیل شود.

کد مطلب: ۱۳۷۴۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس، مکتب الهام بخش همه آزادگان گیتی است

علی موحدی صبح امروز در آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالروز آزادسازی خرمشهر در اداره کل آموزش و پرورش با بیان اینکه نصرت الهی، مهمترین ویژگی دفاع مقدس بود، عنوان کرد: با وجود برتری عددی دشمن در نفرات، تجهیزات و تسلحیات نظامی نسبت به لشکر خودی، اما چون هدف رزمندگان ایرانی، یاری دین خود خدا بود، مشمول نصرت الهی شدند.

وی با بیان اینکه در جنگ هشت ساله اتباع ۴۰ کشور، به اسارت نیروهای ایرانی درآمدند، افزود: با وجود حمایت‌های گسترده نظامی، تسلیحاتی، لجستیکی اما ملت ایران در اوج مظلومیت، با اقتدار از کیان میهن دفاع کردند.

موحدی ادامه داد: امت اسلامی با استعانت به مکتب اهل بیت(علیهم‌السلام) در مقابل طاغوت زمانه ایستادگی کردند تا آرمان‌های الهی، زنده و پاینده بماند.

وی تاکید کرد: مقایسه رهبر دو کشور که یکی عارف و سالک الی‌الله و دیگری دارای خصلت‌های دیکتاتوری بود، جبهه حق و باطل از هم متمایز کرده بود.

موحدی ، مردمی بودن دفاع مقدس را از دیگر ویژگی‌‌های جنگ تحمیلی هشت ساله را دانست که این ویژگی به الگویی برای سایر کشورهای آزاده تبدیل شده است.

خبرنگار : حسن محدث زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار