ملت ایران فتنه‌های نظامی و اقتصادی دشمنان را با تدبیر و مقاومت خنثی می‌کنند

بوشهر(پانا) - فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به توطئه‌های جبهه استکبار در چهار دهه گذشته علیه ملت ایران گفت ملت ایران فتنه‌های نظامی، اقتصادی، تحریم و شبیخون فرهنگی دشمنان را با تدبیر و مقاومت خنثی می‌کنند .

کد مطلب: ۱۳۷۴۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران فتنه‌های نظامی و اقتصادی دشمنان را با تدبیر و مقاومت خنثی می‌کنند

سردار محمد صابر صبح امروز در آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالروز آزادسازی خرمشهر در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: در حالی که لشکر دشمن با حمایت گسترده بین‌المللی به خیال باطل خود قصد داشت کار انقلاب اسلامی را یک هفته‌ای تمام کند، اما با تدبیر امام خمینی جانشین بر حق امام زمان و فرمانده کل قوا، پس از جنگ هشت ساله، حتی یک وجب هم از خاک کشورمان به دست لشکر بعثی نیفتاد.

وی با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت، گفت: در سالروز آزادی خرمشهر، به روح بلند حاج قاسم سلیمانی که از رزمندگان بزرگ و تاثیرگذار عملیات بیت‌المقدس بود، ادای احترام می‌کنیم.

سردار صابر عنوان کرد: پس از دوران دفاع مقدس نیز با رهبری راهبردی ، عالمانه و هوشمندانه امام خامنه‌ای(حفظه‌الله)، ایران اسلامی با تمام توان در حال طی کردن مسیر پیشرفت است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات‌های موفق و غرورآفرین در دوران مقدس، شعار "ما می‌توانیم" را تعبیر و تفسیر کرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به توطئه‌های جبهه استکبار در چهار دهه گذشته علیه ملت ایران گفت ملت ایران فتنه‌های نظامی، اقتصادی، تحریم و شبیخون فرهنگی دشمنان را با تدبیر و مقاومت خنثی می کنند .

سردار صابر با اشاره به سابقه استان بوشهر در مقاومت در برابر استعمار و استکبار تاکید کرد: در صورتی که دشمن بخواهد فتنه جدیدی را طرح‌ریزی کند ما مثل رییسعلی‌ها، نادر مهدوی‌ها و شهید بشکوه‌ها، در مقابل آنها می‌ایستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار