صفری:

ساماندهی امور کودکستان‌ها از اقدامات ارزشمند آموزش و پرورش است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت از اقدامات ارزشمند آموزش و پرورش، ساماندهی امور کودکستان‌ها‌ست.

کد مطلب: ۱۳۷۴۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی امور کودکستان‌ها از اقدامات ارزشمند آموزش و پرورش است

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه شورای برنامه ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک با اشاره به اهمیت مسئله تعلیم و تربیت کودک، اظهار کرد: از جمله اقدامات ارزشمند آموزش و پرورش ایجاد سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و ساماندهی امور کودکستان است.

وی افزود: در صورتی که اهداف پیش بینی شده در دوره پیش از دبستان به خوبی محقق شود در پایه های بالاتر قطعا چالش های آموزشی و تربیتی بسیار کمتر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تاکید بر برگزاری منظم جلسات شورای برنامه ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک گفت: در آینده نزدیک شاهد استقرار چارت اداری ویژه سازمان تعلیم و تربیت کودک در آموزش و پرورش خواهیم بود و امیدواریم با این اقدام امور مرتبط با این حوزه تسریع شود.

صفری ادامه داد: ساماندهی و تطبیق مجوز کودکستان ها پروسه بسیار پیچیده ای دارد اما انتظار داریم با دقت و حساسیت ویژه ای دنبال شود. هسته گزینش استان نیز لازم است پرونده های مرتبط با کودکستان ها را با اولویت مورد بررسی قرار دهد.

وی تصریح کرد: در راستای توانمندسازی موسسان و مربیان کودکستان ها، از تمامی ظرفیت های سازمانی و فراسازمانی به منظور برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی در سطح استان بهره مند خواهیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار