۳۶۳ برنامه به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر(پانا) - فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت امسال به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ۳۶۳ برنامه در رده‌های گوناگون سپاه در سرتاسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۳۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
۳۶۳ برنامه به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان بوشهر برگزار می‌شود

سردار سرتیپ علی رزمجو در نشست خبری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر در دفاع مقدس، یک پدیده تاریخی در جنگ‌های نظامی و تأثیرگذار بر جامعه ایران و جهان بود و مورد توجه جهانیان قرار گرفت.

رزمجو افزود: فتح خرمشهر موجب غلبه انقلاب اسلامی ایران بر همه دسیسه‌های دشمنان و مایه افتخار جهان اسلام شد.

رزمجو گفت: ما متحدیم شعار امسال حماسه سوم خرداد است که همان‌گونه که در دوران جنگ تحمیلی پیروز شدیم، امروزه نیز در جنگ ترکیبی با هم و در کنار هم ایستاده‌ایم و به خواست خدا پیروز خواهیم شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: امسال به‌مناسبت این حادثه بزرگ انقلابی، نظامی و تاریخی، ۳۶۳ برنامه در پایگاه‌ها، حوزه، ها، ناحیه‌ها و اقشار گوناگون در شهرستانها و مناطق استان بوشهر برگزار می‌شود.

سردار رزمجو گفت: صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس، نواختن زنگ مقاومت، تجلیل از خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس استان ، عطر افشانی و گل گزاری قبور مطهر شهدا از مهمترین برنامه‌های این روز‌ها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار