پیام مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با صدور پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) ، روز دختر و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۷۳۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر

متن پیام کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل بدین شرح است:

بنام خدا

آغاز ماه ذی القعده، ولادت با سعادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه «سلام الله علیها» است و به همین مناسبت این روز عزیز را روز دختر نامگذاری کرده اند تا فرصتی باشد برای تکریم و احترام به این بانوی بزرگوار و تکریم دختران پاک سرشت و عفیف ایران اسلامی.

ایام دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و با میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) پایان می یابد یادآور عزم و اراده بانوان محترم جهان اسلام بویژه زنان غیور ایران زمین، در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقش ماندگار در صیانت از آرمان های امام راحل و ارزش های انقلاب و شهدا است.

بی شک دختران امروز بعنوان مادران فردا با تاسی از الگوی علم و عفاف، حضرت فاطمه معصومه(س)، نقش بسیار مهمی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری آینده سازان جامعه اسلامی خواهند داشت.

اینجانب ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، خدمت بانوان به ویژه دانش آموزان دختر استان اردبیل، از درگاه خدای سبحان برای همگان توفیق معرفت اهل بیت «علیهم السلام» و عاقبت به خیری را مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار