نقش مهم روابط عمومی‌ها در همراه‌سازی مردم با تصمیمات دولت‌ها

اردبیل (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت روابط عمومی‌ها در راستای همراه‌سازی مردم با تصمیمات و سیاست‌های دولت که در جامعه اجرا می‌شود، نقش مهمی داشته و تأثیرگذار هستند.

کد مطلب: ۱۳۷۳۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نقش مهم روابط عمومی‌ها در همراه‌سازی مردم با تصمیمات دولت‌ها

رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اظهار کرد: عملکرد روابط عمومی‌ها باید سرشار از هنر باشد و با اولویت قرار دادن اهداف سازمانی و جامعه، اطلاع‌رسانی‌های لازم برای تنویر افکار عمومی انجام شود.

وی توجه به فرصت‌ها و استفاده بهینه از استعداد‌های ویژه هر یک از مدیران در دوران مدیریت بر دستگاه‌ها را از جمله ضرورت‌های کار روابط عمومی‌ها در راستای تحقق و تعالی اهداف سازمانی عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر تقویت نگاه جمعی و مبتنی بر وحدت رویه برای پیشرفت استان، روابط عمومی‌ها را به اقدامات مبتنی بر این ویژگی فراخواند و گفت: روابط عمومی‌ها همچنین در راستای همراه‌سازی مردم با تصمیمات و سیاست‌های دولت که در جامعه اجرا می‌شود، نقش مهمی داشته و تأثیرگذار هستند.

قاسمیان با اشاره به قرار گرفتن در سال انتخابات، ایجاد فضای رقابتی همراه با امنیت و مشارکت بالا در انتخابات را از جمله ضرورت‌های این عرصه ذکر کرد.

وی همچنین با یادآوری برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل، ادامه داد: همه ما مدیون ایثارگری شهدا هستیم و باید در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنیم، گامی در راستای ادای دین و حفظ یاد و نام شهدا برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: روابط عمومی‌ها به‌عنوان حوزه‌ها و پل ارتباطی با مردم می‌توانند در راستای پاسداشت یاد و نام شهدا و قدردانی از ایثارگری آنان اقدام کنند که برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان، فرصت مناسبی برای این ادای دین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار