مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

۱۸۵ حوزه امتحانی در استان میزبان داوطلبان پایه دوازدهم

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان وبلوچستان گفت ۱۸۵ حوزه امتحانی در استان از امروز میزبان داوطلبان پایه دوازدهم خواهند بود.

کد مطلب: ۱۳۷۳۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۸۵ حوزه امتحانی در استان میزبان داوطلبان پایه دوازدهم

حسنعلی میرعبدی،مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از حوزه امتحان نهایی اظهار کرد: بیش از ۳۲ هزار داوطلب پایه دوازدهم در ۱۸۵ حوزه امتحانی در شهرستان ها و مناطق استان از امروز فرآیند امتحانات پایانی و نهایی را آغاز کردند.

وی افزود: از آنجایی که نتیجه این امتحانات تاثیر ۴۰ درصدی در کنکور سراسری امسال خواهد داشت، برگزاری صحیح و مطلوب آن بسیار حائز اهمیت است و همکاران فهیم و ساعی مان در سراسر استان با حساسیت و دقت نظر بر نحوه انجام آن نظارت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: مشارکت و همراهی فرمانداران و بخشداران به عنوان روسای شورای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و بهره گیری از امکانات و ظرفیت های درون و برون سازمانی کمک شایانی به برگزاری هر چه بهتر آزمون‌ها خواهد کرد.

میرعبدی خاطرنشان کرد: با اتخاد تدابیر لازم و برنامه ریزی صورت گرفته، تمهید مقدمات برای برگزاری امتحانات در جای جای استان انجام گرفته و از این حیث نگرانی وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار