کسب رتبه برتر کشوری توسط شورای آموزش و پرورش اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از کسب رتبه برتر‌ کشوری توسط شورای آموزش و پرورش این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر کشوری توسط شورای آموزش و پرورش اردبیل

کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در دومین جلسه‌‌ شورای آموزش و پرورش این استان گفت: کسب رتبه برتر توسط آموزش و پرورش استان در بین شوراهای آموزش و پرورش کشور اتفاق مبارکی است که امیدواریم شاهد تداوم توفیقات این شورا در پیشبرد مصوبات و ارتقای کیفی امر تعیلم و تربیت در استان باشیم.

وی با اشاره به برنامه های برگزار شده در هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تلاش کردیم امسال تمام برنامه های مرتبط با هفته معلم با نقش آفرینی دانش آموزان و به صورت محله محور برگزار شود. و خوشبختانه شاهد بودیم که با اقدامات انجام شده در جریان هفته معلم جو عمومی جامعه رنگ و بوی پاسداشت مقام معلم را داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی این استان افزود: این اجلاسیه ذیل برنامه های کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با حضور بیش از ۳۴۰۰ نفر از دانش آموزان و فرهنگیان این استان در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل برگزار شد.

صفری گفت: برگزاری پیش اجلاسیه بزرگداشت شهدای استان در کلیه نواحی و مناطق، طرح لاله های روشن هم در تمام مدارس استان و اجرای طرح سپاس، از جمله برنامه های اجراشده در راستای کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان است.

وی تصریح کرد: ماه های آینده ایام بسیار پرکاری برای دستگاه آموزش و پرورش خواهد بود و برگزاری امتحانات نوبت دوم و رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی جز اولویت های اصلی آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در راستای تحقق دستورالعملهای پروژه مهر، برنامه ریزیهای لازم به منظور ساماندهی فضا های آموزشی و نیروی انسانی درسطح این استان انجام گرفته است.

صفری ادامه داد: فعالیت‌های ستاد ثبت نام، ثبت کتب درسی، شاداب سازی محیط مدارس و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از دیگر برنامه های آموزش و پرورش در ماه های آینده خواهد بود.

وی بیان کرد: برگزاری مطلوب امتحانات نوبت دوم و نهایی دانش آموزان، مهم ترین اولویت آموزش و پرورش بوده و تمامی دستگاه ها و ارگان ها پشتیبانی لازم را در این خصوص انجام خواهند داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: حوزه بندی محل های اجرا و تجهیز آنها به امکانات مورد نیاز انجام یافته و برای بقیه امکانات مورد نیاز نیز دستورات لازم توسط مقام عالی وزارت صادر شده است.

صفری تصریح کرد: تبیین و اقناع سازی اولیا و دانش آموزان در مورد آخرین تغییرات امتحانات و سایر موارد توسط رسانه ها بویژه صدا و سیمای مرکز استان در حال اقدام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار