کتابخانه شیخ صدوق(ره) برگزار می کند؛

آسیب شناسی شبکه ها و رسانه های سایبری در شهرری

خبرگزاری پانا: مدیر کتابخانه شیخ صدوق(ره) گفت: فضای مجازی یا سایبر ، امروزه به اندازه ای بر زندگی واقعی افراد و خانواده ها سایه افکنده است که تقریبا به موازات جهان واقعی، قابل بررسی و تامل است.

کد مطلب: ۱۳۷۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، علیرضا محمودی مدیر کتابخانه 13 آبان در خصوص آسیب شناسی شبکه ها و رسانه های سایبری گفت: فضای مجازی دنیایی عظیم است که فرصت ها و چالش ها، اضطراب ها، ترس ها محدودیت ها و امکانات زیادی را برای عاملان خود به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: امروزه دنیای مجازی به اندازه ای رشده کرده است که امنیت افراد نیز به خطر افتاده است ( برای اساس آمار جست و جو گر گوگل، بیش از 2/2 میلیلارد سایت فعال در جهان وجود دارد و روزانه 800 میلیون کاربر به این شبکه جهانی مراجعه می کنند.)

محمودی ذکر کرد: کارگاه آسیب شناسی شبکه ها و رسانه های سایبری با توجه به اجتناب ناپذیر بودن استفاده از فضای اینترنتی توسط افراد و خانواده ها در فعالیت های روزانه، کاری و آشنایی هر چه بیشتر افراد با آسیب ها و چالش های موجود در فضای اینترنت و برخوداری از دانش استفاده از این محیط در کتابخانه شیخ صدوق(ره) برگزار می شود.

وی در ادامه در خصوص کارگاه رسانه سایبری که بر نقش رسانه های مجازی در زندگی افراد و خانواده ها تاکید دارد، گفت: شهروندان شهرری از این پس با درایت و شناخت هر چه بیشتر در این مسیر می توانند حرکت کنند و با فعالیت حساب شده و هدفمند از این ابزار اطلاع یابی و اطلاع رسانی بهره برداری کنند.

محمودی ذکر کرد: کارگاه های آموزشی آسیب شناسی شبکه ها و رسانه های سایبری به همت کتابخانه شیخ صدوق(ره) و با همکاری اساتید برجسته پلیس فتای تهران بزرگ دوشنبه 22 مهر ماه از ساعت 10 الی 12 در سالن آمفی تئاتر کتابخانه برگزار می شود.

مدیر کتابخانه شیخ صدوق(ره) در پایان ذکر کرد: این کارگاه ها، به صورت نشست های متوالی صورت می پذیرد و در هر نشست یک محور یا موضوع توسط اساتید مورد بررسی قرار می گیرد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کتابخانه شیخ صدوق(ره) واقع در شهرری،فلکه اول دولت آباد، پارک مهران مراجعه و یا با شماره تلفن 33754041 تماس حاصل فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار