اجرای طرح ملی دادرس در مدارس استان اردبیل

اردبیل (پانا) - سرپرست امور جوانان جمعیت هلال احمر اردبیل از اجرای یازدهمین دوره طرح ملی دادرس در مدارس متوسطه این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ملی دادرس در مدارس استان اردبیل

زهرا انورپور، سرپرست امور جوانان جمعیت هلال احمر اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روز‌های سخت) طرح ارزشمندی است، که امسال یازدهمین آن با هدف آموزش‌های امدادی و کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در ۲۰ مدرسه اردبیل با حضور ۱۶۰ نفر از خواهران و ۱۶۰ نفر از برادران به صورت مجزا برگزار می‌شود.

وی افزود این طرح با حضور یک تیم ۱۶ نفره خواهران و یک تیم ۱۶ نفره برادران از هر شعبه (تیم‌های اول شهرستان) برگزار و ۲ تیم برتر به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

سرپرست امور جوانان جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه این طرح در شهرستان نمین از تاریخ ۲۱ الی ۲۴ اردیبهشت در مجموع با حضور ۳۲۰ برگزار می‌شود، ادامه داد: طرح دادرس پایه و اساس آن روی اصول بشر دوستانه بنا نهاده شده و زمینه را برای مسئولیت پذیری همراه با اعتماد به نفس بالا و مهربانی بیشتر میان نوجوانان فراهم می‌آورد.

انورپور تصریح کرد: افزایش ایمنی و کاهش خطرپذیری مدرسه یکی از اهداف این طرح است که دانش آموزان در طول سال تحصیلی خود دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه را می‌گذرانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار