تحصیل ۵۳۰ دانشجوی بین المللی در دانشگاه محقق اردبیلی

اردبیل (پانا) - رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از تحصیل ۵۳۰ دانشجوی بین المللی در این دانشگاه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل ۵۳۰ دانشجوی بین المللی در دانشگاه محقق اردبیلی

اسماعیل چمنی،رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در نشست هیات رئیسه با دانشجویان بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشجویان بین المللی برادران دینی ما بوده و ما در کنار آنها هستیم، گفت: با توجه به اینکه هر کشور قوانین خاص خود را دارد، دانشجویان بین المللی نیز باید قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت کنند.

وی افزود: فعالیت های دانشجویان بین المللی بر اساس آئین نامه های وزارت علوم قابل انجام است.

حجت الاسلام عبدالله حسنی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه آینده اسلام و دنیا از آن مسلمانان است، گفت: دانشجویان بین المللی با تحصیل در دانشگاه محقق اردبیلی خود را برای توسعه اسلام، دین، قرآن، مکتب اهل بیت و ظهور امام زمان(عج) آماده کنند.

عباس فنی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به فعالیت انجمن های علمی و کانون های دانشجویی در این دانشگاه، گفت: برنامه های فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان بین المللی نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: دانشجویان بین المللی می توانند با تشکیل انجمن های علمی نسبت به برگزاری همایش ها و انتشار مجلات اقدام کنند.

رضوان شاددل، رئیس گروه همکاری های علمی بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان الزامی بوده و بر همین اساس آموزش زبان فارسی برای دانشجویان خارجی آغاز شده است، گفت: داشتن ویزای تحصیلی نیز برای دانشجویان بین المللی الزامی است.

وی دانشجویان بین المللی را به رعایت قوانین و مقررات آموزشی و دانشجویی دانشگاه دعوت کرد و افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی و تفریحی نیز برای دانشجویان بین المللی در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار