مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

هفته معلم فرصتی مناسب برای رونمایی از دستوردهای آموزش و پرورش است

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت هفته معلم یک فرصت بزرگ است تا دستاوردهای آموزش و پرورش به صورت کشوری و استانی رونمایی شود.

کد مطلب: ۱۳۶۹۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
هفته معلم فرصتی مناسب برای رونمایی از دستوردهای آموزش و پرورش  است

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در آیین تجلیل از معلمان شهرستان خلخال اظهار کرد: استان اردبیل با کمبود فضای آموزشی شدیدی روبروست و برای کاهش این کمبود، نیاز مبرم به مشارکت عمومی و جهاد سازندگی در حوزه مدرسه سازی داریم.

وی با تقدیر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رشد بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در سایه تعامل مجلس و دولت ۴۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبه بندی اختصاص یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با عنوان اینکه بیشترین معضل و گلایه در حال حاضر به روش استخدام غیربومی گزینی است، تصریح کرد: از جذب ۲۷۱ نفر در مقطع ابتدایی ، ۱۴۵ نفر در حوزه پرورشی و فرهنگی و ۳۲۹ نفر در مقطع متوسطه خبر داد.

صفری در بخش دیگری از سخنانش به افزایش سهم نمرات نهایی در کنکور سراسری اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۲ به صورت تاثیر قطعی و به میزان ۴۰ درصد است.

وی به موفقیت آمیز بودن اجرای تصحیح الکترونیکی به صورت آزمایشی در شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: برای رعایت عدالت و با استفاده از تجارب سال گذشته، امسال اوراق امتحانات نهایی در سراسر استان بصورت الکترونیکی تصحیح خواهد شد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان از اهدای تجهیزات پانسیون لازم به مدارس شبانه روزی خلخال ،کوثر و خورش رستم در طول سال تحصیلی خبر داد و برای تجهیز سه کلاس تربیت بدنی در منطقه خلخال، قول مساعد داد.

مستقیم حسینی،مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلخال هم گفت: 11 مدرسه به همت اداره کل نوسازی و اعتبارات فرمانداری آسفالت شده و ستاد کنکور در شهرستان تشکیل ‌‌در جهت ارتقا شاخص کنکور خلخال تلاش لازم انجام شده است.

در این همایش سید غنی نظری ،نماینده مردم خلخال و‌کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ما در مجلس وظیفه خود را در قبال معلمان انجام دادیم و قطعا در کنار معلمان برای احقاق حقوق آنان خواهیم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار