مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در همایش فرزندان روح الله؛

شخصیت حضرت امام (ره) جامع الاطراف، مومن، متعهد و انقلابی بود

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از شخصیت حضرت امام خمینی (ره) به عنوان فردی جامع الاطراف، کامل، مومن، متعبد و انقلابی یاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شخصیت حضرت امام (ره) جامع الاطراف، مومن، متعهد و انقلابی بود

همایش بزرگ اجتماع فرزندان روح الله در آستانه هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم صبح امروز در محل حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با حضور دانش آموزان دختر و پسر زاهدانی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از اهداف برگزاری این همایش را آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با سیره علمی و عملی حضرت امام (ره) و اندیشه‌های نام مقام معظم رهبری عنوان کرد.

حسنعلی میرعبدی افزود: شخصیت حضرت امام خمینی (ره) جامع الاطراف، کامل، مومن، متعهد و انقلابی بود و تشریح و تبیین این مهم ساعت ها نیاز به گفتگو و بحث و بررسی دارد.

وی، نگاه مهم امام را به اهداف و آرمان های انقلاب و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: سه باور مهم در شخصیت امام باور به خدا، باور به مردم و باور به خود بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یکی دیگر از آرمان‌های حضرت امام را ایجاد انقلاب اسلامی و رویش و خیزش نگاه به مردم مستضعف جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: امام با اتکا به قدرت لایزال الهی و با پشتیبانی مردم، براندازی حاکمیتی سراسر ظلم و ستم را به نیکی رقم زد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند: در شناخت حرکت دشمن، تاکتیک و روش دشمن باید دقت کنیم؛ بیان کرد: اکنون دشمن نظام تعلیم و تربیت و معلم و دانش آموز را هدف قرار داده است؛ بنابراین هوشیاری و بصیرت و نگاه همه جانبه به پیرامون بیش از پیش اهمیت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار