در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و عمل به سند تحول بنیادین انجام می‌شود؛

تداوم برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت در کوهرنگ

کوهرنگ (پانا) - در دومین مرحله از اردوی راهیان پیشرفت، دانش‌آموزان مدارس شهید فرامرزی و کوشش چلگرد شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال وبختیاری از نیروگاه آبی کوهرنگ بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۶۷۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تداوم برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت در کوهرنگ

در این اردو‌‌ که با همکاری بسیج دانش آموزی و سازمان دانش آموزی شهرستان کوهرنگ برگزار شد؛ دانش‌آموزان جهت کسب آگاهی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و آشنایی با مشاغل و مراکز تولیدی و تسهیل امر انتخاب رشته در آینده، در محل نیروگاه برق آبی کوهرنگ شرکت کردند.

رضا شیروانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در خصوص اهمیت برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت و شیوه برگزاری آن در گفت و گو با پانا گفت: «اردو‌های راهیان پیشرفت با هدف تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و عمل به دستورات ریاست محترم جمهوری و تحقق اهداف سند تحول بنیادین برگزار می‌شود. این اردو تاکنون برای چهار مدرسه شهرستان برگزار شده است که تا پایان سال تحصیلی جاری این اردو‌ها در دیگر مکان‌های صنعتی شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: «همچنین در راستای برگزاری فعالیت‌های اردویی و افزایش روحیه امید، نشاط و معنویت بین دانش آموزان شهرستان کوهرنگ تا پایان اردیبهشت ماه اردو‌ی زیارت اولی‌ها با محوریت اعزام دانش آموزان مقطع متوسطه به مشهد مقدس و اردوی زیارتی قم جمکران برگزار خواهد شد.»

خبرنگار هادی علیمردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار