اولویت اجرای برنامه‌های فاخر برای معلمان در اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: مدیران مدارس برای تجلیل از معلمان برنامه‌های فاخر و در خور شان آنان تدارک ببینند.

کد مطلب: ۱۳۶۷۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اولویت اجرای برنامه‌های فاخر  برای معلمان در اردبیل

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه برنامه ریزی هفته بزرگداشت مقام معلم استان ضمن تاکید بر اجرای برنامه‌های فاخر و در شان معلمان، کرد: یکی از ماندگارترین برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم، دیدار معلمان نمونه منتخب استانی با مقام معظم رهبری درروز ۱۲ اردیبهشت خواهد بود.

وی از برگزاری همایش سراسری تجلیل از معلمان نمونه استانی در روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت در حسینیه ثارالله خبر داد و گفت: دیدار از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان فرهنگی، جزو برنامه هایی است که در این هفته شاهد اجرای آنها خواهیم بود.

ترحم رستمی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان، ضمن تشریح برنامه های این هفته بر همکاری تمامی اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم استان تاکید کرد.

محمدرضا جاهد، معاون آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان نیز گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در خصوص برنامه های بزرگداشت مقام معلم ارائه و سپس هریک از اعضاء جلسه، دیدگاه های خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار