برگزاری برنامه‌های هفته معرفی مشاغل در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از برگزاری برنامه‌های هفته معرفی مشاغل در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری برنامه‌های هفته معرفی مشاغل در استان اردبیل

غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: با توجه به اهمیت آماده‌سازی دانش آموزان برای انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی در دوره متوسطه بر اساس استعداد، توانایی، علاقه و نیازهای جامعه و نقش سازنده این انتخاب در زندگی حال و آینده آنان ارائه برنامه های متنوع هدفمند در این هفته ضروری به نظر می رسد.

وی افزود: انتظار می رود با توجه به روزشمار هفته معرفی مشاغل و با محوریت شعار سال ۱۴۰۲ که به نام سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده، اقدامات و فعالیت‌های لازم در خصوص هفته معرفی مشاغل و امر مهم هدایت تحصیلی دانش آموزان در مناطق و مدارس استان در حال اجراست.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همچنین از برپایی نمایشگاه‌های معرفی مشاغل منطقه ای و مدرسه ای، تشکیل بازارچه های آموزشگاهی از تولیدات دانش آموزی،بازدید دانش آموزان از مراکز و محیط های شغلی و دانشگاهی در قالب اردوهای پیشرفت در طول هفته معرفی مشاغل خبر داد.

حضوری به نقش خانواده ها در طرح ریزی تحصیلی، شغلی، تجربه آموزی شغلی فرزندان با بهره گیری از ظرفیت مشاوران و متخصصین امر در مسیر آینده شغلی فرزندان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار