مشاور رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور:

برگزاری المپیادهای علمی و ورزشی فرصتی برای تبادل اندیشه‌ها است

زاهدان(پانا) - مشاور رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور گفت برگزاری المپیادهای علمی و ورزشی فرصتی برای تبادل اندیشه، هم کلام شدن، با هم بودن و شروع دوستی‌ها و مودت‌هاست.

کد مطلب: ۱۳۶۵۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری المپیادهای علمی و ورزشی فرصتی برای تبادل اندیشه‌ها است

عباسعلی مظفری، مشاور رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی دانش‌آموزان قطب یک کشور ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته بویژه مدیر کل و همکاران اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در راستای تمهید مقدمات برگزاری این المپیاد، اظهار کرد: با هدف برقراری تعامل و همراهی و بهره‌ گیری بهینه از فرصت ایجاد شده، برگزاری و استمرار برنامه ها و فعالیت های علمی، تربیتی، قرآنی و ورزشی در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی بیان کرد: آنچه در انجام همه امور مهم است؛ شکرگزاری نعمات و موهبت های الهی است که می تواند راهگشا و گشایش در کارها باشد و همه ما باید ستایشگر الطاف بیکران خداوندی باشیم.

عباسعلی مظفری ادامه داد: برگزاری المپیادهای علمی و ورزشی فرصتی برای تبادل اندیشه، هم کلام شدن، با هم بودن و شروع دوستی ها و مودت هاست و باید قدردان این فرصت‌ها برای بهتر زیستن باشیم.

وی گفت: سیستان و بلوچستان استانی زیبا و دیدنی با مردمانی دین پرور، مهربان و خونگرم است که در کشور از این سامان به نیکی و مهمان نوازی یاد می‌شود.

دانش آموز خبرنگار: علی درویش پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار