مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد:

ضرورت حفظ روحیه تحصیل، تهذیب و ورزش در بین دانش‌آموزان

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان بر ضرورت حفظ روحیه تحصیل، تهذیب و ورزش در بین دانش‌آموزان و نسل نوجوان و آمادگی و تاثیرگذاری دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان متناسب با شرایط کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حفظ روحیه تحصیل، تهذیب و ورزش در بین دانش‌آموزان

حسنعلی میرعبدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی دانش‌آموزان قطب یک کشور که صبح امروز در محل مجتمع آموزشی ورزشی شهید بهشتی زاهدان برگزار شد؛ اظهار کرد: یکی از محاسن برگزاری این گونه برنامه ها آشنایی شرکت کنندگان با فرهنگ ها، آداب، رسوم، برقراری ارتباط و شناسایی و کشف استعدادهای پنهان آنان است.

وی افزود: سفارش موکد مقام معظم رهبری به جوانان و نوجوانان داشتن روحیه تحصیل، تهذیب و ورزش است که در شرایط کنونی بسیار مهم و حیاتی بوده و حفظ این مولفه ها و تقویت آن نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: از مهم‌ترین اهداف سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، آمادگی و تاثیرگذاری دانش‌آموزان اینگونه مدارس متناسب با شرایط کشور و نیاز جامعه است که باید این مهم با جدیت در اولویت برنامه های جاری آموزشی و تربیتی قرار گیرد.

گفتنی است، استان سیستان و بلوچستان برای اولین بار در دو دهه اخیر، از تاریخ ۳ لغایت ۶ اردیبهشت میزبان المپیاد ورزشی دانش‌آموزان پسر قطب ۱ کشور شامل استان های یزد، کرمان، هرمزگان ، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با شرکت ۱۶۰ دانش آموز متوسطه اول و دوم در رشته های فوتسال، تنیس روی میز و شطرنج است.

همچنین از ۶ لغایت ۸ اردیبهشت ماه نیز میزبان همین تعداد دانش آموز دختر در رشته های والیبال، تنیس و شطرنج خواهد بود.

دانش آموز خبرنگار: علیرضا عظیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار