قصور آبفای خوزستان علت مرگ کودک ۳ ساله

متهم اصلی پرونده بازداشت شد

تهران (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب اهواز درپی حادثه سقوط دختر بچه اهوازی در چاه فاضلاب، گفت علت این حادثه قصور سازمان آبفا بوده است از این رو متهم پس از تفهیم اتهام وصدور قرار تامین قانونی بازداشت و روانه زندان شده است.

کد مطلب: ۱۳۶۵۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
قصور آبفای خوزستان علت مرگ کودک ۳ ساله

به گزارش میزان، جعفری چگنی در مورد مرگ کودک اهوازی در پی سقوط در چاه فاضلاب گفت: بامداد جمعه یکم اردیبهشت ماه کودک سه ساله اهوازی که به همراه خانواده از خودرو پیاده می شود در پی قصور سازمان آب و فاضلاب به چاه فاضلاب سقوط می کند.

دادستان عمومی وانقلاب اهواز گفت: بلا فاصله پس از اطلاع دادستانی مرکز استان به این موضوع ورود پیدا کرد و با رسیدگی فوق العاده و اخذ نظر از کارشناسان و مشخص شدن مقصر حادثه وارجاع پرونده به بازپرس ویژه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه درطی این ماه این دومین مورد سقوط کودکان در کانال‌های فاضلاب این منطقه است تصریح کرد: طبق نظرکارشناسان علت این حادثه قصور سازمان آبفا بوده است از این رو متهم پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین قانونی بازداشت و روانه زندان شده است.

چگنی افزود: دادستانی استان باتوجه به حوادث تلخ پیش آمده طی یکماه گذشته وحوادث سال‌های قبل بصورت جدی پیگیری‌های قضایی را بعمل وباهرگونه ترک فعل از جانب متولیان ومسئولان مربوطه برخورد قانونی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار