موفقیت دو کودک اردبیلی در مسابقه بین‌المللی نقاشی ژاپن

اردبیل (پانا) - دو عضو هنرمند مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل موفق به دریافت نشان برنز و لوح سپاس از سی‌امین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن شدند.

کد مطلب: ۱۳۶۴۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت دو کودک اردبیلی در مسابقه بین‌المللی نقاشی ژاپن

ملیحه ملک زاده فرد، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل با اعلام خبر کسب موفقیت دو عضو مراکز کانون استان از سی‌امین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن در سال ۲۰۲۲ گفت: در این مسابقه با بررسی و داوری آثار، ۱۶ عضو مراکز کانون در سراسر کشور حایز دریافت مقام و نشان‌های مختلف شدند که از این میان «دلسا حیدری» ۱۰ ساله از مرکز شماره ۲ کانون اردبیل، و «النا امید» ۱۴ ساله از مرکز شماره ۱ کانون اردبیل موفق به کسب لوح سپاس و نشان برنز این دوره از مسابقات شدند.

وی اظهارکرد: این مسابقه با موضوع‌های «من و غذای مورد علاقه‌ام» و «آزاد» برگزار شده بود و ۹هزار و ۳۱۳ اثر از ۵۶ کشور جهان در آن شرکت داشت که از این تعداد ۳۳۸ اثر مربوط به کودکان و نوجوانان ایرانی بود که از سوی کانون به مسابقه نقاشی انجمن هیکاری کشور ژاپن ارسال شده بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خاطرنشان کرد: هدایت و راهنمایی این دوعضو هنرمند برای شرکت در مسابقه را خانم‌ها لیلا نظمی و مهسا صالحی از مربیان واحد آفرینش‌های هنری کانون استان اردبیل، برعهده داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار